نمایندگی سرخ کن هنی پنی در اصفهان

تجهیزات آماده سازی فست فود
لیست تجهیزات مورد نیاز برای بخش آماده سازی در فست فود ها
9 اردیبهشت 1398
معرفی فست فود اصفهان
معرفی فست فود در اصفهان
14 اردیبهشت 1398
4.4/5 - (7 امتیاز)

با توجه به علاقه ی هر چه بیشتر مردم و مورد مقبول قرار گرفتن غذاهای سوخاری و یا به اصطلاح فست فود ها لازم است تا صنعت و تجهیزات متناسب با آن ها نیز به روز شود . تا بتوان غذاهای با کیفیت تر و سریع تر را به مشتری خود تحویل دهید. یکی از وسایل و تجهیزات بسیار مهم و کاربردی که در فست فود ها و کنتاکی ها به کار می رود سرخ کن هنی پنی می باشد. این سرخ کن برای طبخ کنتاکی مورد استفاده می باشد ، این دستگاه جهت طبخ و پخت انواع مرغ و ماهی سوخاری کنتاکی  یا به اصطلاح kfc  به صورت تحت فشار طبخ می گردد. به همین سبب پس از ارائه ی اطلاعات درباره ی این دستگاه قصد داریم تا نمایندگی سرخ کن هنی پنی در اصفهان را به شما اعلام نماییم.

سرخ کن تحت فشار آمریکایی هنی پنی تولید و ساخته شده در کشور امریکا می باشد که به صورت به سبب ویژگی های کاربردی آن در سراسر دنیا طرفداران خود را پیدا نموده است. و همه ساله تعداد زیادی از این دستگاه تولید و به سراسر دنیا روانه می شود. چرا که علاقه مندانی به سبب ویژگی های کاربردیش در سراسر دنیا پیدا کرده است.

دلایل محبوبیت سرخ کن هنی پنی

یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه به سبب آن است که سرخ کردن مرغ در این سرخ کن سبب می شود تا کلیه قطعات مرغ و همینطور استخوان های آن نرم و پخته شود و از به وجود آمدن خون آبه نیز جلوگیری می کند که همین نکته برای ذائقه ی بسیاری از مشتریان که نسبت به طبخ مرغ حساس هستند سازگار تر می باشد و شما می توانید نظر آن ها را جلب نمایید و به مشتری دائم مغازه ی خود تبدیل سازید. چرا که برای فردی که به این موضوع حساس باشد وقتی با چنین دیدی در مغازه ی شما روبرو نشود علاوه بر احساس خوش آیند به مشتری همیشگی شما تبدیل خواهد شد.

حتما بخوانید :   مشکلاتی که ممکن است برای سرخ کن هنی پنی پیش بیاید

دیگر ویژگی مهم آن طبخ مرغ در کمترین زمان ممکن می باشد به این صورت که شما 5 کیلوگرم مرغ در 15 دقیقه می توانید آماده نمایید و سفارشات غذایی خود را سریع تر به مشتری تحویل نمایید. پس این دستگاه برای مجموعه رستوران ها و فست فود هایی که روزانه تعداد زیادی مشتری دارند گزینه ی بسیار مناسبی محسوب می شود و شما با خرید این دستگاه علاوه بر کیفیت مطلوبی که به غذای خود می دهید در مدت زمان کمتری سفارشات خود را آماده می سازید.

اگر به صورت ساده تر و عامیانه بخواهیم برای شما توضیح دهیم عملکرد این دستگاه شبیه به زود پز های خانگی می باشد که غذا را تحت فشار و با مدت زمان کمتری به شما تحویل می دهد. این می تواند ملموس ترین مثالی باشد که برای همه ی شما رخ داده است و به صورت عینی مشاهده نموده اید.

نمایندگی سرخ کن هنی پنی در اصفهان

به سبب همین موضوعات و ویژگی های کاربردی و مهم این دستگاه و همین طور پاسخ به نیاز طرفداران آن که قصد خرید این دستگاه را دارند تیم آشپزخانه ی صنعتی مجملی نیز به عنوان نمایندگی سرخ کن هنی پنی در اصفهان آماده ی فروش این دستگاه به مشتریان می باشد. علاوه بر شهر اصفهان شما از دیگر شهرهای کشور عزیزمان ایران نیز در صورت نیاز به خرید این دستگاه می توانید با تماس با تیم خرید و پشتیبانی ما از نحوه ی خرید و دیگر شرایط مربوط به آن اطلاع یافته و برای خرید خود ثبت سفارش نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه خریداری شده را تحویل نمایید و حتی در صورت نیاز شما نحوه ی کار کردن صحیح آن به شما آموزش داده می شود.

حتما بخوانید :   خمیر پهن کن

 

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره