آیا با تفاوت ها فر پیتزا ریلی و دیگر فرها آشنا هستید؟؟

راه اندازی فست فود سیتی سنتر شهرستان خورزوق اصفهان
راه اندازی فست فود سیتی سنتر شهرستان خورزوق اصفهان
21 آذر 1397
قیمت انواع فر پیتزا در اصفهان
عوامل تاثیرگذار برای خرید فر پیتزا
26 آذر 1397
Rate this post

با همه گیر شدن و اضافه شدن هر روزه ی علاقه مندان به پیتزا بدون  شک افراد زیادی ترغیب می شوند تا برای کسب و کار خود به دنبال راه اندازی فست فود و ارائه ی پیتزا باشند اما چیزی که قصد داریم به آن بپردازیم و شما نیز باید به آن توجه داشته باشد فر پیتزا می باشد چرا که اگر یک مشتری به مغازه ی شما رجوع کند و با پیتزای خام،سوخته و یا طعم نامطلوب روبرو شود دیگر به سراغ شما نواهد آمد و این موضوع اینقدر تکرار خواهد شد تا شما به مرز ورشکستگی خواهید رفت. حال در این مقاله ما به شما کمک خواهیم کرد تا تفاوت فر پیتزا ریلی با انواع فرها را شناخته و فر پیتزای مناسب مکان خود را خریداری نمایید.

پیتزا در کشورهای مختلف تحت عنوان پیتزاهای نازک و ضخیم نامبرده می شود اما در کشور ما اغلب مردم پیتزاها را با نام پیتزا ایتالیایی و امریکایی می شناسند. که پیتزاهای ایتالیایی همان پیتزاهای نازک می باشد و پیتزاهای امریکایی پیتزاهای ضخیم و حجم دار می باشند.

بیان تفاوت ها

حال بر مبنای همین پخت و تفاوت فر پیتزا ریلی با انواع فرها بهترین فر برای پخت پیتزا برای شما پیشنهاد می شود.

برای پخت پیتزا ایتالیایی فرهایی که کف آن ها سنگ است و معمولا پیتزا را با ظرف دورن فر نمی گذارند و خود خمیرپیتزا را به صورت مستقیم به وسیله ی پارو درون فر قرار می دهند و مستقیما روی سنگ قرار می گیرد که زمان پخت نسبتا سریعی هم دارد.
اما برای پخت پیتزاهای امریکایی نیاز به فرهای دیگری از جمله فرهای طبقه ای ، فرهای ریلی و فرهای گردون دارد که این نوع فرها بیشتر برای پخت پیتزا امریکایی به کار می رود.

حتما بخوانید :   طرز تهیه ماست توت فرنگی

بنابراین با توجه به تفاوت فر پیتزا ریلی با انواع فرها به مشتریان گرامی پیشنهاد خرید فر متناسب را می دهیم . البته این نکته قابل ذکر است که با انواع فرها انواع پیتزا قابل طبخ می باشد . اما یکی از اپشن هایی که بسیار مهم می باشد و باید آن را مد نظر قرار داد سرعت پخت در انواع فر می باشد. برای مثال سرعت پخت پیتزا در فر ریلی بسیار زیاد می باشد که ما در اینجا محدوده ی زمانی پخت هر فر را به شما ارائه خواهیم داد.

زمان پخت پیتزا در انواع فرها

زمان پخت پیتزا در فر ریلی حدود 8 الی 10 دقیقه و فرهای گردون 15 الی 20 دقیقه و فرهای طبقه ای 20 دقیقه می باشد .

بنابراین میتوان گفت مهم ترین عامل برای خرید فر پیتزا عامل زمان پخت آن می باشد.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره