بررسی انواع سرخ کن ها از لحاظ فنی

معرفی مدل های دستگاه فلافل زن
5 آبان 1397
معرفی انواع سرخ کن های صنعتی بر اساس عملکرد
9 آبان 1397
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع سرخ کن ها از لحاظ فنی و عملکرد دستگاه آشنا سازیم تا شما با مطالعه ی این مقاله بتوانید سرخ کن مورد نیاز آشپزخانه ی خود را تهیه نمایید و از آن بدون کوچک ترین مشکلی استفاده نمایید.

تقسیم بندی سرخ کن ها بر اساس میزان حرارت

انواع سرخ کن ها از لحاظ فنی و عملکرد بر اساس میزان حرارت دهی به روغن و یا فیلتراسیون روغن به انواع مختلفی تولید می گردند تا برای هر مشتری و بسته به نیازهای او محصول مورد نیاز وجود داشته باشد. و همین مورد به سبب اهمیتی که دارد منجر به اختلاف قیمت می شود  سرخ کن ها با قیمت های متفاوتی عرضه می گردند.

اگر سرخ کنی مجهز به ترموستات و یا همان تنظیم کننده ی روغن نباشد میزان حرارت معقول و طبیعی روغن که چیزی ما بین 175 تا 180 درجه ی سانتی گراد است رد می کند که این موضوع به شدت بر روی کیفیت پخت شما اثر می گذارد چرا که اگر به مدت طولانی تر و با حرارت زیادی مواد غذایی شما طبخ گردد کیفیت و طعم غذایی خود را ازدست می دهد و به هیچ عنوان مورد پذیرش مشتریان قرار نمی گیرد.

دومین مورد موثر و مهم بالا بودن دبی دستگاه سرخ کن می باشد . منظور از دبی دستگاه این است که حرارت در مدت زمان کوتاهی تنظیم گردد بر فرض اگر شما مواد غذایی نیمه منجمد و یا یخ زده ای را داخل سرخ کن قرار دادید حرارت آن سریع پایین نیاید و درصورت پایین آمدن ظرف مدت کوتاهی به همان درجه حرارت میزان پخت خود برگردد و گرنه اگر مواد غذایی مدت زمان زیادی دورن سرخکنی که به درجه ی پخت نرسیده است قرار بگیرد کیفیت خود را از دست می دهد و آن حالت برشتگی و ترد بودن را نخواهد داشت و چه بسا بسیار نرم و با شکل نامناسب طبخ می شود.

حتما بخوانید :   پاپ کورن ساز

همانطوری که در بالا گفتیم این دو مورد نقش بسیار مهمی در قیمت گذاری انواع سرخ کن های صنعتی دارد که هر کسی بسته به بودجه ی مورد نظر خود و تعداد مشتریان و مساحت کافی شاپ و یا کنتاکی خود می تواند اقدام به خرید نماید.

علاوه بر موارد گفته شده تیم کارشناسان آشپزخانه ی صنعتی مجملی با بیش از سه دهه فعالیت ئر زمینه ی تولید و فروش انواع تجهیزات و لوازم آشپزخانه ی صنعتی آماده ی ارائه ی خدمات از جمله راهنمایی خرید ، فروش ، و خدمات پس از فروش در کنار شما برای خریدی مطمئن می باشند. و انواع سرخ کن ها از لحاظ فنی و عملکرد برای شما توضیح خواهند داد تا انتخاب درست تری حین خرید داشته باشید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره