تجهیزات فست فود مورد نیاز برای تجهیز آشپزخانه

نکات مهم در راه اندازی فست فود
موقعیت سنجی قبل از راه اندازی فست فود
19 آبان 1397
تجهیزات فست فود الزامی
تجهیزات فست فود برای تهیه ی برگر و پیتزا
7 آذر 1397
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله می خواهیم شما را با سری تجهیزات فست فود مورد نیاز برای تجهیز آشپزخانه قبل از راه اندازی فست فود آشنا سازیم تا شما بدانید برای راه اندازی نیاز به چه وسایل فست فود و تجهیزاتی برای کاربری آسان و سریع نیاز خواهید داشت.

تجهیزات پخت غذا

اولین مورد تجهیزات فست فود مورد نیاز برای تجهیز آشپزخانه مربوط به تجهیزات پخت غذا می باشد که همانطور که از نام آن پیداست وسایلی همچون گاز، فر پیتزا ، فر ریلی و مواردی از این دست در این تقسیم بندی ظاهر می شوند. که با توجه به سادگی و بدیهی بودن این قسمت ولی نقش مهمی در کیفیت غذایی شما ایفا می کند.

تجهیزات سلف سرویس

دومین مورد برای تجهیزات فست فود مورد نیاز برای تجهیز آشپزخانه اگر شما قصد راه اندازی فست فودی را دارید که قصد ارائه ی سلف سرویس به مشتری را دارید باید تجهیزات لازم مانند کانتر و ظروف مرتبط و وسایلی از این دست را نیز تهیه نمایید و همین طور در قسمت چیدمان طراحی قسمتی را به این موضوع اختصاص دهید.

تجهیزات سرو غذا

اگر شما قصد راه اندازی فست فودی که دارای سالن غذاخوری می باشد را دارید باید سالن و آشپزخانه ی خود را مجهز به تجهیزات سرو غذا نمایید تا سفارش مشتری را به صورت شکیل و شایسته به او تحویل دهید تا در دید مشتری تصویر مناسبی به جای گذارید .

تجهیزات تهویه ی آشپزخانه ی صنعتی

تهویه ی آشپزخانه ی صنعتی شما امری بسیار مهم تلقی می گردد چرا که شما در مکانی که به پخت غذا می پردازید قصد ارائه ی غذا به مشتری را نیز خواهید داشت به همین سبب باید با نصب تهویه ی مناسب هوا و بوی داخل آشپزخانه را همان جا از بین ببرید و بوی غذا و مواد سرخ کردنی و مواردی از این دست راه به سالن غذا خوری شما پیدا نکنند و هیچ بوی غذایی را مشتری داخل سالن شما احساس نکند و گرنه بدهی است که مشتری با حجم انبوهی از بوهای مواد غذایی اشتهای غذایی خود را از دست می دهید و میل غذایش کاهش پیدا می کند.

حتما بخوانید :   در انتخاب تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟؟
برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره