وسایل کنتاکی دست دوم در اصفهان
وسایل کنتاکی دست دوم در اصفهان
30 فروردین 1402
ظروف مناسب آشپزخانه صنعتی
ظروف مناسب برای آش‍پزخانه صنعتی
6 اردیبهشت 1402
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم تا شما را با طریقه ی کار دستگاه فلافل زن آشنا سازیم و از الزامات و خرید یا خرید نکردن این دستگاه برای کسب و کار و موقعیت شغلی شما توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم. تا اگر قصد راه اندازی فست فود را دارید شما را در راه اندازی هرچه بهتر و با ریسک کمتر یاری کنیم.

چرا دستگاه فلافل زن ؟؟!

طریقه ی کار دستگاه فلافل زن به این صورت  است که برای فرم دهی فلافل به جای دست استفاده می شود . آن چیزی که شما عموما در مغازه های فست فود کوچک و دکه های سیار که فلافل فروشی دارند به وسیله ی یک شی کوچک و به صورت دستی فلافل را تهیه می کنند حال برای رفاه حال مغازه داران و فروشندگان فلافل دستگاهی تولید می شود که به صورت خودکار و بدون دخالت دست فلافل های یک دست و یک شکل و اندازه تولید می کند و طریقه ی کار دستگاه فلافل زن به این صورت است که کافی است شما فقط مقداری مواد را داخل دستگاه بریزید و این دستگاه به صورت خودکار فرم دهی را انجام خواهد داد. و شما فلافل های یکنواخت و با یک حجم ثابت به مشتری های خود تحویل می دهید.

نکته ی قابل توجه

اما نکته ای که برای این دستگاه قابل توجه است اینکه شما برای دستگاه فلافل زن خود نیاز به یک سرخ کن نیز دارید که فراخور نیز خود می تواند از سرخ کن های ساده تا پیشرفته تهیه نمایید. و سپس دستگاه فلافل زن بر روی سر انواع سرخ کن قرار خواهد گرفت. چرا که همانطور که گفته شد با خرید این دستگاه دخالت دست به طور کامل از بین می رود و همین موضوع سبب می شود که شما به نیروی کار و پرسنل کمتری نیاز داشته باشید و همین موضوع سبب کاهش هزینه های شما نیز خواهد شد . پس همانطور که می بینید خرید یک دستگاه شاید در ابتدای کار برای شما هزینه بر باشد ولی در دراز مدت علاوه بر بازگشت هزینه ی شما منجر به کاهش  صرفه جویی هزینه ها نیز خواهد شد.
علاوه بر این بخاطر حذف دخالت دست شما برای مجوزهای بهداشتی نیز راحت تر خواهید بود و فقط بعد از اتمام کار روزانه ی خود با دستگاه باید وسیله های قبال شست و شوی آن را بشویید تا فلافلی کاملا بهداشتی و یکنواخت و تمیز به مشتریان خود ارائه دهید و مسلما مشتری بعد از دیدن تمیزی و سرعت تحویل غذا این پتانسیل را دارد که به مشتری دائمی شما تبدیل گردد.

حتما بخوانید :   فر ریلی گاسرو
برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره