مشکلاتی که ممکن است برای سرخ کن هنی پنی پیش بیاید

انواع سرخ کن های صنعتی
آیا با انواع سرخ کن های صنعتی آشنایی دارید؟؟!
24 شهریور 1397
معرفی مدل های دستگاه فلافل زن
5 آبان 1397
5/5 - (1 امتیاز)

سرخ کن های صنعتی و از انواع آن سرخ کن هنی پنی یکی از مهم ترین وسایلی است که برای راه اندازی فست فود ها و همچنین راه اندازی کنتاکی مورد نیاز می باشد.
پیش تر راجب سرخ کن هنی پنی و همین طور طرز استفاده از این سرخ کن را برای شما بیان نموده ایم حال در این مقاله قصد داریم تا شما را با مشکلاتی که ممکن است برای سرخ کن هنی پنی پیش بیاید آشنا سازیم.

خدمات پس از فروش

قبل از هر چیز لازم است بگوییم که خدمات پس از فروش برای سرخ کن های صنعتی و همین طور سرخ کن هنی پنی امری مهم و حیاتی محسوب می شود پس همواره از فروشگاه هایی خرید نمایید که به شما گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه دهند. تیم آشپزخانه ی صنعتی مجملی به سبب فعالیت حضور بیش از سه دهه در زمینه فروش وسایل تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی می تواند انتخاب درستی برای خرید وسایل شما باشد.

مشکلاتی که ممکن است برای سرخ کن هنی پنی پیش بیاید

چکه کردن روغن از کنار پمپ آن

این مشکل به دلیل جابه جایی و حرکت صورت می پذیرد که باید مهره قبل از پمپ را سفت کنید.

پمپ روغن را به خوبی بالا نمی کشد

این اتفاق به این دلیل می تواند باشد که روغن آن بیش از حد سرد می باشد و یا مورد بعدی اینکه اتصالات آن به خوبی سفت نشده ان و از درزهای آن ها باعث می شود هوا داخل آن شود.

حتما بخوانید :   معرفی فست فود در اصفهان

دستگاه خوب مرغ را نمی پزد

این مورد نیز می تواند به دلیل تنظیم نبودن هوا و گاز دستگاه باشد و شما آن ها را چک نمایید
و…

موارد گفته شده در بالا جز ساده ترین و بدیهی ترین مشکلاتی است که ممکن است برای سرخ کن هنی پنی شما پیش بیاد و شما خودتان به راحتی از پس آن برآیید ولی خب اگر با وجود مرتفع کردن این موارد دستگاه شما درست نشد بهتر است که آن را به تعمیرکاران متخصص بسپارید و از دست کاری بیش از حد آن بپرهیزید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره