مشکلاتی که برای سرخ کن هنی پنی ممکن است پیش بیاید
مشکلاتی که ممکن است برای سرخ کن هنی پنی پیش بیاید
9 مهر 1397
راهنمای خرید سرخ کن صنعتی + نکاتی در خصوص انتخاب سرخ کن
بررسی انواع سرخ کن ها از لحاظ فنی
7 آبان 1397
5/5 - (1 امتیاز)

پیش تر و در مقالات قبلی راجب دستگاه فلافل زن و طریقه ی کار دستگاه فلافل زن برای شما مطالبی را ارائه نمودیم حال در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع مدل های دستگاه فلافل زن آشنا سازیم تا هنگام خرید برای شما خریداران محترم مشکلی پیش نیاید و خریدی آسان و هماهنگ با نیازها و خواسته های تان داشته باشید.

مدل های دستگاه فلافل زن که اکثرا دارای برند ایرانی می باشند انواع مختلفی دارند از جمله : دستگاه فلافل زن تک نازل ، دستگاه فلافل زن دو نازل و دستگاه فلافل زن تک نازله سوراخ دار

همانطور که از نام آن پیداست دستگاه فلافل زن دونازله ظرفیتش چیزی حدود دوبرابر دستگاه تک نازله می باشد و ظرفیت دستگاه تک نازله 2200 تا در ساعت می باشد و دستگاه دو نازله 4400 می باشد .
حال برای راحتی و سرعت کار بیشتر پیشنهاد می شود که هنگام خرید دستگاه فلافل زن یک عدد سرخ کن صنعتی نیز خریداری نمایید که دستگاه فلافل زن روی سر آن سوار شود و بعد از ریختن مواد فلافل داخل دستگاه ، خود دستگاه به صورت اتوماتیک به شکل استاندارد تبدیل می کند و درون سرخ کن می اندازد. این عمل سبب سرعت بخشی در کار شما برای تحویل هر چه سریع تر سفارش مشتری می باشد .
اما شما بسته به بودجه ی در نظر گرفته شده برای این قسمت از آشپزخانه ی خود می توانید مدل های دستگاه فلافل زن و همین طور سرخ کن متناسب با آن را با توجه به راهنمایی های کارشناسان فروش در این حوزه انتخاب نمایید.
البته باید گفت برای خرید دستگاه فلافل زن اجباری به خرید سرخ کن صنعتی نمی باشد و تاکید بر روی خرید این وسیله به سبب راحتی  آسایش رفاه حال شما می باشد و گرنه هرکس به طور دلخواه می تواند فقط دستگاه فلافل زن را سفارش دهد و برای سرخ کردن آن به روش سنتی عمل نمایید . آن قسمت از بحث با آن دسته از خریدارانی است که حجم مشتری بالایی دارند و برای سرعت بخشیی به فرآیند کاری خود نیاز مبرم به خرید دستگاه خواهند داشت.

حتما بخوانید :   دستگاه میکسر گوشت
برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره