نحوه ی پخت پیتزا در فر پیتزا ریلی

عوامل مهم در راه اندازی رستوران
12 اردیبهشت 1402
کافه رستوران
راه اندازی کافه رستوران
15 اردیبهشت 1402
5/5 - (2 امتیاز)

بعد از معرفی فر پیتزا و فر پیتزا ریلی حال می خواهیم آموزش پخت پیتزا در فر پیتزا ریلی را به شما آموزش دهیم تا به این واسطه برای پخت یک پیتزای عالی و بدون نقص با مشکلی روبرو نشوید.
برای پخت پیتزا در فر پیتزا ریلی بهتر است خمیر پیتزای خود را به صورت حرفه ای آماده و تهیه نمایید خمیر مهم ترین متریال برای پخت پیتزا می باشد و اگر شما خمیر مناسب و خوبی تهیه نمایید می توانید کیفیت و طعم پیتزای خود را تضمین نمایید. حال بد نیست تا بار دیگر مراحل تهیه خمیر پیتزا را به شما آموزش دهیم.

مراحل تهیه خمیر پیتزا

مواد لازم برای تهیه ی خمیر پیتزا شامل : آرد قنادی، آب ، بهبود دهنده ، مایه ی خمیر ، شیر خشک و کمی نمک و شکر می باشد.
مواد گفته شده را با یکدیگر مخلوط نمایید و به مواد خود روغن و یا مقداری کره را اضافه می کنیم. پس از مخلوط کردن باید به مدت نیم ساعت اجازه دهید تا خمیر شما استراحت کند و پس از استراحت اولیه شما باید خمیر را درون ظرف مورد نظر پهن نموده و دوباره کمی استراحت دهید تا خمیر پف کند . بعد از پف نمودن خمیر وقت آن رسیده که بقیه ی مواد خود که بسته به نوع پیتزایی دارد که شما میخواهید درست نمایید را که می تواند پیتزای سبزیجات، قارچ و گوشت و … باشدروی خمیر میریزید و سپس درون فر ریلی پیتزای خود قرار دهید زمان پخت پیتزا درون فر پیتزا ریلی 7 الی 10 دقیقه می باشد.

حتما بخوانید :   فرنچ پرس

از مزایای فر ریلی پیتزا این است که شما نیاز به نفر اضافه برای کار با فر ریلی پیتزا نخواهید داشت و بعد از مدت تعیین شده دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش شده و پیتزای شما را ارائه خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره