خلال کن و رنده برقی

خلال کن و رنده برقی:

در قسمت آماده سازی هر آشپزخانه صنعتی و راه اندازی رستوران یک بخش خلال کن و رنده برقی برای مواد اولیه و آماده سازی برای ریختن روی غذا می باشد. مثلا خردن کردن کلم و کاهو،رنده کردن پنیر، خلال کردن سیب زمینی، ورقه کردن قارچ ، ورقه کردن سیب زمینی ، ورقه کردن گوجه و … که این کارها به طور کلی توسط دستگاه رنده برقی تهیه می شود . دستگاه های رنده برقی با توجه به تعداد تیغه هایی که هر یک به منظور خاصی استفاده می شود و نیز کارایی مفید در انواع ایرانی و خارجی و برندهای مختلف موجود است.

خلال کن های ایرانی تنوع تیغه کمتری نسبت به نوع خارجی دارند و در نتیجه توانایی محدودتری دارند. به دلیل اختلاف قیمت زیاد بین نوع ایرانی و خاجی این دستگاه، هر آشپزخانه صنعتی باید نوع کار خود را تعریف کرده که در صورت نیاز به نوع خارجی آن را با قیمت بیشتر تهیه نمایید.

انواع خلال کن های این شرکت:

1) خلال کن و رنده برقی هالد سوئد:

این خلال کن از بهترین و معروفترین برند در این زمینه بوده و با داشتن تنوع بالای تیغه، تقریبا سرآشپزها را از هرگونه دستگاه دیگر در زمینه آماده سازی و خرد کردن موادغذایی بی نیاز می کند.

این دستگاه در ظرفیت های مختلف که به صورت مدل های 100 RG 200 ،RG 250 ،RG  300 ،RG و 400 RG و …. می باشد آماده ارائه می باشد این دستگاه قیمت جداگانه از تیغه هایش دارد و هر تیغه آن قیمت مجزا خودش را دارد. تنوع تیغه در زیر آورده شده است.

2) خلال کن تایوانی مارک براکس:

این خلال کن با 5 عدد تیغه کیفیت خوبی دارد و توانایی بالایی در تولید و آماده سازی دارد.

3) خلال کن اصفهان صنعت:

این خلال کن ایرانی تولید اصفهان است و با داشتن 4 عدد تیغه جوابگوی نیازهای اولیه برای فروشگاه های فست فود، راه اندازی فست فود و… است.

در زیر می توانید چند نمونه از خلال کن و رنده برقی را مشاهده نمائید:

 هالد خلال کن هالد RG100

هالد خلال کن هالد RG100

هالد خلال کن هالد RG200

هالد خلال کن هالد RG200

هالد خلال کن هالد RG250

هالد خلال کن هالد RG250

هالد خلال کن هالد RG350

هالد خلال کن هالد RG350

عکس های بیشتر از خلال کن و رنده برقی:

خلال کن خلال کن برای راه اندازی فست فود خلال کن برای راه اندازی فست فود خلال کن خلال کن خلال کن برای فست فود خلال کن

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره