تجهیزات فست فود برای تهیه ی برگر و پیتزا

تجهیزات فست فود مورد نیاز برای تجهیز آشپزخانه
تجهیزات فست فود مورد نیاز برای تجهیز آشپزخانه
21 آبان 1397
فست فود طین اصفهان
راه اندازی فست فود طین در اصفهان
12 آذر 1397
5/5 - (1 امتیاز)

برای لوازم و تجیهزات فست فود الزامی بایستی شما از قبل مشخص نمایید که قصد راه اندازی چه نوع فست فود با چه منویی برای مشتری را خواهید داشت. فست فود ها شامل پیتزا و برگر می باشد و بسیار در سطح شهر دیده اید که بعضی از مغازه ها فقط برگر ارائه می دهند ، بعضی پیتزا و برخی دیگر به طبخ و ارائه ی هر دو می پردازند. که خب طبیعی است که برای راه اندازی فست فودی که قرار است پیتزا و برگر در آن ارائه شود تجهیزات مفصل و بیشتری مورد نیاز می باشد.
حال در این مقاله قصد داریم تا شما را به صورت جداگانه و بیشتر به صورت تیتر وار به تجهیزات فست فود الزامی برای برگر و پیتزا به صورت جداگانه بپردازیم تا شاید کمکی برای خرید شما بزرگواران باشد.

تجهیزات پیتزا

تجهیزات پیتزا دارای سه مرحله می باشد که این سه مرحله عبارت است از : انبار، آماده سازی و نگه داری

مرحله ی انبار

انبار ها شامل یخچال ها که یخچال ها در مدل های ایستاده به بازار عرضه می گردند. و همین طور فریزر که آن هم در مدل ایستاده برای انبار طراحی و تولید می گردد.

مرحله ی آماده سازی

در مرحله ی آماده سازی پیتزا شما به خمیرگیر، خمیر پهن کن ، ظروف مخصوص پیتزا، تاپینگ پیتزا ، کالباس بر، چرخ گوشت و فر پیتزا ( که انواع  متفاوتی نیز دارد ) و در آخر روی میزهای برش قرار گرفته برش میخورد و برای بسته بندی مشتری آماده می شود.
سینک ، هود، میزکار،ظرف پیتزا تجهیزات فست فود برای قسمت تهیه ی پیتزا می باشد.

حتما بخوانید :   از چه کسانی می توانید برای مشاوره در حوزه ی خرید تجهیزات فست فود کمک بگیرید؟

در نهایت نیز اگر قرار است پیتزا به صورت بیرون بر باشد درون باکس های مخصوص و اگر درون رستوران سرو می شود درون ظرف زیبا و شکیل برای ارائه به مشتری گذاشته شود.

تجهیزات برگر

برای تجهیزات برگر شما به همان سه مرحله ی بالایی نیاز خواهید داشت علاوه بر موارد گفته شده شما به سرخ کن مخصوص برگر و همبرگر زن و ظروف و متعلقات مربوط به همبرگر نیاز خواهید داشت.

تیم آشپزخانه ی صنعتی مجملی مفتخر است تا تمامی تجهیزات فست فود از کوچک ترین و ارزان قیمت ترین وسایل تا وسایل برند های معتبر دنیا را به شما ارائه دهد و کنار شما برای راه اندازی یک فست فود خوب و با کیفیت باشد.

 

 

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره