معرفی تجهیزات لازم برای مرغ سوخاری یا مرغ کنتاکی

راه اندازی خط تولید سوخاری و کنتاکی کیلویی
14 آذر 1402
راهنمای حل مشکلات تهویه در آشپزخانه های صنعتی
راهنمای حل مشکلات تهویه در آشپزخانه های صنعتی
25 آذر 1402
5/5 - (1 امتیاز)

برای راه اندازی مرغ سوخاری یا مرغ کنتاکی شما لازم است قبل از هر چیز وسایل کنتاکی و تجهیزات وابسته به آن را فراهم آورید. به همین دلیل در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با تجهیزات لازم برای راه اندازی خط تولید مرغ سوخاری و وسایل مرتبط با آن آشنا سازیم. قبل از توضیحات لازم است اشاره کنیم که برخی از این وسایل کنتاکی که نام می بریم به صورت ضروری برای هر خط تولید مرغ کنتاکی  الزامی است و بعضی از آن ها به صورت اختیاری به مشتریان ارائه می گردد. ما سعی می کنیم که موارد الزامی را برای شما مشخص سازیم.

انواع وسایل لازم برای خط تولید مرغ سوخاری

  • کاتر ( برش دهنده ی ) مرغ
    همانطور که از نام آن پیداست شما برای برش و اسلایس مرغ به تکه های کوچکتر و قابل مصرف در کنتاکی به کاتر مرغ نیاز دارید. که البته این وسیله جز الزامات  خط تولید مرغ کنتاکی نمی باشد و شما می توانید در ابتدای کار از چاقو و وسایل این چنینی نیز استفاده نمایید.

 

  • دستگاه الک پودر کنتاکی
    این دستگاه نیز به طور اتوماتیک جهت الک و مخلوط آرد و ادویه به کار می رود.

 

  • دستگاه مرینیتور
    این دستگاه برای طعم و مزه دار کردن تکه های مرغ به کار می رود. و وجود این دستگاه یکی از واجبات خط تولید مرغ کنتاکی می باشد.

 

  • دستگاه بردینگ
    بعد از آن که شما مرغ خود را طعم و مزه دار نمودید نوبت به زدن پودر سوخاری به مرغ خود می باشد. برای این کار بهتر است از دستگاه بردینگ برای اضافه کردن آرد سوخاری به مرغ خود استفاده نمایید. که این دستگاه نیز جز الزامات خط تولید مرغ کنتاکی محسوب می شود.
حتما بخوانید :   مزایا و معایب دستگاه فلافل زن اتوماتیک چیست؟

 

  • دستگاه سرخ کن
    از جمله موارد الزامی دیگر که در هنگام سفارش مشتری به آن نیاز دارید. باید تکه های مرغ که قبلا مزه و طعم دار نموده اید را داخل دستگاه سرخ کن می گذارید. حال دو نوع سرخ کن وجود دارد سرخ کن های معمولی و یا سرخ کن های تحت فشار که این سرخ کن ها بیشتر برای تکه های ران و استخوان دار مرغ به کار می رود .

 

  • دستگاه هلدینگ و یا گرمخانه
    این محصول نیز جهت نگه داری غذای آماده شده در قسمت تحویل غذا مورد استفاده قرار می گیرد. روش کار این دستگاه به این صورت است که به طور غیر مستقیم و یا با استفاده از جریان هوای گرم این کار را انجام می دهد.

خلاصه

راه اندازی مرغ سوخاری می‌تواند یک فرصت بسیار سودآور باشد. در این مقاله، ما به بررسی تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یک مرغ سوخاری پرداختیم. برخی از این دستگاه ها وارداتی هستند و برخی از آنها نیز در داخل کشور تولید می شوند و بدیهی است که محصولات وارداتی هزینه بیشتری برای شما به همراه خواهند داشت. اما اگر بخواهید با هزینه کمتری شروع به کار کنید میتوانید از محصولات داخلی استفاده کنید که قیمت مناسب تر و کیفیت مطلوبی دارند.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تجهیز و راه اندازی فست فود و یا خرید سرخ کن با کیفیت ایرانی، با شماره های زیر تماس بگیرید.

09130003688

03133447077

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره