محصولات

دستگاه تصفیه روغن خوراکی

دستگاه تصفیه روغن خوراکی یا تصفیه روغن رستورانی یکی از دستگاه های پر مصرف در رستوران ها و فست فود ها می باشد. در این مراکز به دلیل حجم بالای غذاهای سرخ کردنی، روغن زیادی مصرف می شود. این روغن ها پس از چندین بار استفاده، دچار تغییر رنگ و بو شده و طعم و مزه غذا را تغییر می دهند. همچنین به دلیل سوختن و افزوده شدن مواد گوناگون به آنها، باعث سخت تر شدن فرایند هضم می شوند. یکی از راه کار های موجود برای حل این مشکل تصفیه این روغن ها و بازگردانی آنها به چرخه پخت غذا است. این دستگاه تا حد زیادی کلیه ذرات معلق در روغن را جدا کرده و بو و رنگ آن را احیا می کند و پس از آن می توان روغن تصفیه شده را مجددا برای طبخ غذا مورد استفاده قرارداد. سرعت بالای تصفیه روغن از ویژگی های مهم دستگاه تصفیه روغن مجملی است که توسط گروه صنعتی مجملی طراحی و ساخته شده و قابل رقابت با نمونه های خارجی است.

 

فیلم نحوه کار دستگاه تصفیه روغن خوراکی






دستگاه تصفیه روغن چگونه کار می کند؟

دستگاه تصفیه روغن دارای یک فیلتر برای لرد گیری می باشد. نحوه عملکرد این دستگاه بدین صورت است که روغن سرخ شده و دارای ناخالصی در مخزن تعبیه شده برای فیلتراسیون ریخته می شود. سپس روغن از فیلتر رد شده و بدون اینکه خواص خود را از دست بدهد در مخزن پایینی ریخته شده و در نهایت روغنی شفاف و زلال بدست می آید.

مزایای دستگاه تصفیه روغن خوراکی

  • دارای کوپلینگ برای چرخش 360 درجه شلنگ
  • دارای شلنگ سیلیکونی با مقاومت 250 درجه سانتیگراد و متفاوت با نمونه های خارجی که از شلنگ پرسی استفاده میکنند.
  • قابلیت فیلتر روغن و تصفیه روغن در حد بسیار زیاد و دقیق‌تر از نمونه خارجی مارک فرایمستر با عبور‌ روغن از ۴ فیلتر
  • امکان تصفیه روغن با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد به مدت طولانی
  • داشتن ظرفیت بالای مخزن نسبت به تمام نمونه های موجود با حجم ۴۵ لیتر
  • دارای چرخ های خوب ‌و مقاوم برای سیار بودن آن در آشپزخانه های بزرگ
  • طراحی سیستم پمپ و بورد و … کاملا بومی بوده و تولید داخل می باشد.
  • دارای مکانیسم خیلی راحت برای باز و بسته کردن و شسشتوی آسان دستگاه
  • دارای مخزن دو جداره که هر مخزن از جنس استیل 304 می باشد. (دو جداره بودن مخزن باعث جلوگیری از سوختگی دست و پای پرسنل میشود)
  • دستگاه دارای فیلتر مجزا در مسیر پمپ می باشد که در صورت سهل انگاری پرسنل یا هر دلیل دیگر در نفوذ ذرات به مخزن، از بروز اشکال در پمپ جلوگیری میکند و خیلی راحت تمیز می شود.
  • این دستگاه دارای آشغال گیر بزرگ با مساحت زیاد برای گرفتن ذرات درشت می باشد که نسبت به نمونه های مشابه سطح بزرگتری دارد و کاربر به راحتی میتواند شیر تخلیه را کامل باز کند.
  • امکان فیلتر روغن در زمان بسیار کوتاه  (در بسیاری از دستگاههای فیلتراسیون روغن مدت زمان تصفیه بسیاری طولانی است اما این دستگاه در مدت زمان کوتاه ۲ دقیقه ای می‌تواند این حجم روغن را تصفیه نماید)
  • دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش

تصفیه روغن رستورانی

مشخصات دستگاه تصفیه روغن خوراکی

ویژگی های فنی دستگاه
ابعاد دستگاه 40*70*40 سانتیمتر
ظرفیت مخزن 45 لیتر
قدرت موتور 1 اسب بخار
دور موتور 1400 دور در دقیقه
ظرفیت خروجی 6 لیتر در دقیقه
جنس بدنه دستگاه استیل 304 دوجداره
برق مصرفی تک فاز
ولتاژ 220 ولت

کسب رضایت مشتریان

گروه صنعتی مجملی با تولید انواع تجهیزات آشپزخانه، رستوران و فست فود و ارائه خدمات در زمینه راه اندازی آشپزخانه از پیشگامان این عرصه است. نمایندگی های معتبر ما در کلیه شهرهای کشور (یزد، کرمان، اهواز، سیستان و بلوچستان، آبادان، بوشهر و …) قادر به ارائه مشاوره به مشتریان هستند. رسالت ما کسب رضایت مشتریان عزیز می باشد.

 

قیمت دستگاه تصفیه روغن خوراکی

آماده سازی مواد اولیه برای تهیه انواع غذاهای سنتی و فست فودها نیازمند صرف زمان زیاد و به کارگیری تعداد بالایی نیروی انسانی است. گروه تولیدی مجملی با طراحی و ساخت تجهیزات بروز و براساس نیاز مشتریان، در جهت به حداقل رساندن چنین محدودیت هایی فعالیت می کند. این شرکت با تجربه ای طولانی در زمینه طراحی و ساخت انواع تجهیزات آشپزخانه و راه اندازی رستوران و راه اندازی فست فود آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. دستگاه تصفیه روغن خوراکی دارای ثبت اختراع در مرکز مالکیت معنوی از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است. امیدواریم با استفاده از این دستگاه قسمتی از مشکلات و کمبودها در زمینه آماده سازی مواد اولیه در صنایع غذایی، رفع و موجبات رضایت مشتریان فراهم گردد.

قیمت دستگاه تصفیه روغن خوراکی براساس متریال و سایز دستگاه متفاوت می باشد.

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت این دستگاه و دریافت مشاوره در زمینه کلیه تجهیزات رستورانی و فست فودی با شماره 09130003688 تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت تمایل میتوانید از طریق فرم زیر برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

نام و نام خانوادگی(Required)

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره