فر پخت ترکیبی رشنال
فر پخت ترکیبی رشنال
15 اسفند 1397
مصرف سالانه فست فود
مصرف سالانه فست فود در ایران
9 فروردین 1398
3.6/5 - (5 امتیاز)

کباب پز رستورانی  از جمله وسایل پر مصرف در رستوران های امروزی است . وسایل رستوران امروزه با پیشرفت صنعت آشپزخانه صنعتی تجهیزات رستورانی نیز توسعه یافته است به شکلی که وسایل موج وسایل کیفیت بهتر غذا سرعت بالا و در نتیجه رضایتمندی مشتری را در پی خواهد داشت حال مختصری به تجهیزات مورد نیاز رستوران می‌پردازید .

انواع کباب پز رستورانی

1- فر دمکن برنج فر برای دم کردن برنج از 2 نمونه ساده و چهار شعله روی آن است این نمونه ها را می توان از جنس گالوانیزه و یا ورق استیل استفاده کرد و همچنین می توان به صورت تکی دوقلو ساخت
2- کباب پز : از مهم ترین تجهیزات و اساسی ترین وسیله ی مورد نیاز رستوران و طباخی ها کباب پز ها هستند . کباب پز ها از تنوع بسیار زیادی برخوردارند . ابتدا تیتروار به بیان نام آن ها می پردازیم .
1- کباب پزهای ذغالی
2- کباب پزهای گازی
3- کباب پزهای تابشی

تعریف انواع کباب پز

کباب پز های ذغالی : به آن دسته کباب پزها گفته می شود که کباب را با ذغال می پزد این مدل در ابعاد مختلف و با ورق استیل ، دم دار ، و دارای سنگ چدن که رویه آن ذغال میریزند . این دستگاه می توان با هود و یا بدون هود طراحی کرد . همچنین از زیر کباب پز به عنوان کابینت وسایل خرده ریز استفاده کرد .

 کباب پزهای گازی : کباب های گازی از لحاظ شکل ظاهری شبیه ذغالی ها هستند با این تفاوت که لوله کش گاز دارند و شعله دار و روی شعله ها ناودانی هایی از جنس چدن و یا پاتیل قرار میگیرد . این کباب پز نیز مانند ذغالی ها بسته به سفارش مشتری می تواند دارای هود باشد همچنین می توان با تعویض ژیگلور آن این دستگاه را به گاز کپسولی و یا گاز شهری منتقل کرد . برای پخت بهتر بروی این کباب پز نیز دمنده نصب میگردد .

حتما بخوانید :   مصرف سالانه فست فود در ایران

 کباب پزهای تابشی : این مدل مانند کباب پزهای گازی کار میکند . دلیل اینکه به آن تابشی میگویند این است که این دستگاه دارای شعله هایی از جنس سرامیک گچی می باشد و از بالا به صورت عمودی بر روی کباب حرارت را پخش می کند . این دستگاه دارای ابعاد مختلف با ظرفیت های مختلف و در سایز های ایستاده و رومیزی می باشد . از جمله پرکاربردترین دستگاه کباب پزهای تابشی با ظرفیت 30 و 40 سیخ می باشد .

 

 

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره