شستشوی ظروف بدون ماشین ظرفشویی

وسایل فست فود
سود رستوران
22 شهریور 1399
بلاست فلیور
24 شهریور 1399
Rate this post

معمولا اکثر رستورانها برای شستشوی ظروف خود از ماشین ظرفشویی استفاده می کنند. این تجهیزات که از جمله تجهیزات رستوران می باشد در گروه صنعتی مجملی ارائه شده است. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر برای تجهیزات خود به قسمت محصولات ما رفته و وسایل خود را سفارش دهید. حال تعداد زیادی از مجموعه ها به دلایل مختلف توان خرید ماشین ظرفشویی جهت شستشوی ظروف خود را ندارند به همین علت ما در این مقاله راههایی را به شما پیشنهاد می دهیم که بتوان بدون استفاده از ماشین ظرفشویی شستشوی ظروف خود را انجام دهید.

ماشین ظرفشویی در مصرف آب کم کردن نیروی انسانی و جلوگیری از شکستگی ظروف کمک زیادی می کند ولی از آنجایی که هزینه خرید آن و استفاده از آن بسیار زیاد است مجموعه های زیادی هستند که قادر به خرید آن نیستند. راههای که در این مقاله بیان می شود هم می تواند در افزایش سرعت موثر باشد و هم از شکستن ظروف جلوگیری می کند.

راه اول:استفاده از سینک های سه قلو

این سینک ها دارای عمق بالایی بوده به همین علت ظروف می توانند ابتدا در این سینک ها به خوبی خیس شوند و تمام بقایای غذا از روی ظروف جدا شود. سپس در صورتی که مدت زمانی از ماندن در لگن اول گذشت درون لگن دوم ریخته و با مایع شروع به شستن آنها کنید. و در نهایت در لگن سوم شروع به آبکشی کنید. سینک های سه قلو می تواند در شستشوی ظروف بسیار موثر باشد و راندمان این کار را بالا ببرد.

حتما بخوانید :   کانتر گرم

 

راه دوم: استفاده از وان چلو صاف کنی

جهت شستشوی ظروف بزرگ و یا دیگ ها و قابلمه هایی که بزرگ هستند و امکان شستن آنها درون سینک امکانپذیر نیست می توان از وان چلو صاف کنی استفاده کرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وان چلو صاف کنی مراجعه کنید. این وان دو کاربرد دارد کاربرد اول اینکه با توجه به رویه ای که دارد جهت آبکش کردن برنج استفاده می شود. و کاربرد دیگر آن نیز اینکه رویه آن را برداشته و بتوان به عنوان یک وان از آن استفاده کرد. به طوری که دیگ ها و قابلمه ها را داخل آن قرار دهند و با شلنگ شروع به شستشوی ظروف خود کنند.

این دو ایده روشهای خوبی برای شستشوی ظروف در صورت نبود ماشین ظرفشویی است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر  می توانید توضیحات کامل شستشوی ظروف بدون ماشین ظرفشویی را توسط جناب آقای داوود مجملی  ببینید. هم چنین برای دریافت اطلاعات بیشتر ما را در پیج اینستاگراممون دنبال کنید.

 

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره