معرفی مفصل تجهیزات رستوران
معرفی تجهیزات رستوران
10 فروردین 1402
راه اندازی رستوران
راه اندازی یک رستوران موفق
15 فروردین 1402
5/5 - (1 امتیاز)

یکی از کسب و کارهایی که امروزه همه بسیار به آن توجه دارند و تقریبا رونق بسیار خوبی دارد، راه اندازی فست فود می باشد. که شاهد این ادعا مغازه های فست فود در همه ی خیابان های شهر می باشد و شما کمتر خیابانی را می بینید که مغازه ی فست فود در آن مشاهده نکنید.

امروزه افراد بسیار علاقمند به خوردن غذا در بیرون از خانه هستند و بسیاری برای گذراندن اوقات فراقتشان با خانواده به سراغ رستوران یا فست فود می روند.

افرادی هم هستند که در کل مخالف فست فود هستند زیرا آن ها فکر می کنند که تمام غذاهای فست فود ناسالم است و برای آن ها مضر است. فست فود صرفا غذای ناسالمی نیست شما می توانید فست فودی راه اندازی کنید که کاملا سالم باشد و از مواد اولیه سالم و بهداشتی استفاده کنید.

به همین سبب و با فراگیر شدن فست فودها در راه اندازی فست فود یک مورد بسیار مهم ر ارائه ی خدمات بهتر و ارائه ی غذاهای بهتر انتخاب تجهیزات فست فود می باشد که با فراهم کردن کامل ترین تجهیزات می تواند یک فست فودی با امکانات کامل و با غذای با کیفیت ارائه کنید.

لوازم و وسایل زیادی برای راه اندازی فست فود مورد نیاز می باشد که شما بنابر خدماتی که می خواهید ارائه دهید لوازم فست فود مورد نیازتان را تهیه کنید.

تجهیزات فست فود شامل چند بخش می باشد.

  1. تجهیزات برودتی: یک نمونه تجهیزات برودتی سردخانه و یا یخچال می باشد که مورد نیاز برای راه اندازی فست فود می باشد. تجهیزات برودتی مخصوص آشپزخانه های صنعتی، رستوران، کافی شاپ و فست فود است.
  2. تجهیزات سلف سرویس: شفینگ دیش، کانتر و تاپینگ نمونه ای از تجهیزات سلف سرویس می باشد.
  3. تجهیزات پخت: جوجه گردان، پلوپز، سرخ کن و… از تجهیزات پخت موردنیاز در آشپزخانه های صنعتی و راه اندازی فست فود می باشد.
  4. تجهیزات شست و شو: مثل سینک ظرفشویی یا سینک صنعتی
  5. تجهیزات آماده سازی: خلال کن، چرخ گوشت و… نمونه ای از تجهیزات آماده سازی می باشد.
  6. تجهیزات آشپزخانه: دستگاههایی مثل هود صنعتی، کابینت صنعتی و… مخصوص راه اندازی فست فود می باشد.
حتما بخوانید :   پوست کن سیب زمینی

افرادی که قصد راه اندازی فست فود را دارند در ابتدای راه اندازی باید نقشه ی چیدمان کشیده شود در اجرای نقشه باید تمام نکات و استانداردها را رعایت کرد زیرا کوچکترین اشتباه در نقشه ی طراحی چیدمان هزینه های زیاد و مشکلات غیرقابل جبرانی به وجود می آورد.

 

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره