تجهیزات دست دوم آشپزخانه صنعتی

دستگاه همبرگر زن اتوماتیک صنعتی
دستگاه همبرگر زن اتوماتیک چیست؟ قیمت + مزایا
20 فروردین 1402
مقایسه انواع فرهای پیتزا
مقایسه انواع فرهای پیتزا
24 فروردین 1402
Rate this post

افزایش قیمت ارز در چند سال اخیر عاملی برای گرانی تجهیزات آشپزخانه صنعتی و به خصوص وسایل خارجی بوده است. کارفرمایانی که قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید را دارند، اغلب برای کاهش هزینه های خود به دنبال وسایل خارجی دست دوم هستند. اما همواره دغدغه سالم بودن این دستگاه ها وجود دارد و آنها مطمئن نیستند که آیا می توانند بهره لازم را از این وسایل ببرند یا نه.

 

تجهیزات دست دوم آشپزخانه صنعتی

وسایل دست دوم در صورتی که معیوب باشند، خیلی زود از کار می افتند و هزینه های بالایی را به خریدار متحمل می کنند. این وسایل تنها در صورت موجود بودن قطعه خراب شده و دسترسی به تعمیرکار مجرب قابل تعمیر و بازیابی هستند. این روزها با توجه به کمبور قطعات اصلی تجهیزات دست دوم معمولا از قطعات تقلبی و بی کیفیت برای تعمیر آنها استفاده می شود. فردی که تجربه کافی در این زمینه نداشته باشد، متوجه فیک بودن قطعات نخواهد شد.

 

تجهیزات دست دوم کافی شاپ

خرید تجهیزات دست دوم تنها در صورت مشورت با افراد باتجربه و خبره در این زمینه مقرون به صرفه است. در صورت عدم کارشناسی دقیق بر روی این دستگاه ها، خرید چنین وسایلی نه تنها باعث ضرر و زیان مالی برای کسب و کار خواهد شد، بلکه باعث متوقف شدن کار نیز خواهد شد.

بررسی دقیق تجهیزات دست دوم آشپزخانه صنعتی در هنگام خرید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کارشناسان خبره گروه تولیدی مجملی در کنار صاحبان کسب و کار خواهند بود و قطعات تجهیزات دست دوم مورد نیاز شما را به صورت دقیق بررسی می کنند تا بتوانید خریدی مطمئن و مقرون به صرفه انجام دهید.

حتما بخوانید :   میز کار آشپزخانه

رستوران داران و باریستاها معمولا به دنبال خرید تجهیزات دست دوم خارجی مانند دستگاه سرخ کن هنی پنی، دستگاه اسپرسو ساز اکسپوبار و … هستند. این دستگاه ها نه تنها هزینه بالایی دارند بلکه جزئی کلیدی در راه اندازی فست فود یا راه اندازی رستوران هستند.

تجهیزات دست دوم در صورتی که سالم نباشند ضرری بیش از هزینه تعمیر به همراه دارند. بنابراین برای کارشناسی دستگاه های دست دوم و خرید مطمئن آنها با شماره 09130003688 تماس حاصل فرمایید.

 

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره