ویژگی های یک مدیر رستوران
ویژگی های یک مدیر رستوران و عوامل موفقیت در رستوران داری
6 دی 1400
بهداشت فردی در رستوران
بهداشت فردی در رستوران
27 فروردین 1401
Rate this post

همانطور که اپراتورها آگاه تر می شوند، مایکروویوها نیز در آشپزخانه های حرفه ای تجدید حیات می کنند. زیرا هرچه بیشتر در مورد نحوه عملکرد آنها بدانید، بیشتر مزایایی را که می توانند برای شما و کارهای شما به ارمغان بیاورند، درک می کنید. مایکروویو صنعتی منومستر با داشتن استانداردهای صنعتی عملکرد، قابلیت اطمینان و غذای باکیفیت را به شما و مشتریانتان ارائه می دهند.

مقایسه مایکروویو صنعتی منومستر و مایکروویوهای خانگی

مایکروویو صنعتی منومستر که معمولا در تجهیزات هتلی و آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند برای ۵۰ تا ۲۵۰ مرتبه استفاده در یک روز کاری ساخته شده اند. در حالی که مایکروویوهای خانگی تنها برای ۳ تا ۵ بار استفاده در روز ساخته می‌شوند.

در مایکروویوهای خانگی لامپ اشعه مایکروویو (مگنترون) در کنار محفظه داخلی مایکروویو قرار دارد و پخش اشعه به کمک انعکاس در محفظه داخلی انجام می‌شود. واضح است که در این حالت تمامی قسمت‌های مواد غذایی درون مایکروویو به صورت یکسان در معرض اشعه قرار نمی‌گیرند و در نتیجه بعضی از قسمت‌های مواد غذایی به خوبی گرم نمی‌شوند. برای رفع این مشکل سینی گردان در مایکروویوهای خانگی تعبیه می‌گردد.

در مایکروویو صنعتی منومستر، لامپ مگنترون در بالای محفظه داخلی قرار دارد و اشعه مایکروویو به صورت یکنواخت و یکسان، از بالا به تمامی قسمت های مواد غذایی ساطع می شود. از این رو احتیاجی به سینی گردان وجود نداشته، مواد درون محفظه مایکروویو سریع‌تر و یکنواخت‌تر گرم می‌شوند.

وجود لامپ اشعه (مگنترون) قوی‌تر در مایکروویوهای صنعتی باعث می‌شود قدرت نفوذ اشعه مایکروویو بیشتر بوده، گرم شدن و پخت مواد غذایی با سرعت بسیار بالایی انجام شود.

حتما بخوانید :   دیسپلی کنتاکی

بر خلاف مایکروویوهای خانگی، تمامی قطعات مایکروویو صنعتی منومستر برای تحمل شرایط حاد آشپزخانه های صنعتی مانند رطوبت و دمای بالا، باز و بسته شدن بسیار زیاد درب دستگاه، فشرده شدن مداوم دگمه‌های دستگاه و کارکردن مداوم قطعات مکانیکی و الکتریکی طراحی شده‌اند. از این رو طول عمر مایکروویو منومستر در آشپزخانه‌های صنعتی، در مقایسه با مایکروویوهای خانگی معمول، بسیار بیشتر بوده و احتمال خراب شدن آنها بسیار کمتر است.

خرید مایکروویو صنعتی

در مایکروویوهای منومستر، کاربر این قابلیت را دارد که برنامه های مختلف گرم کردن و پخت غذاهای گوناگون مانند زمان و قدرت گرم کردن در مراحل مختلف را به دستگاه بدهد. پس از آن تنها با فشردن یک دگمه، دستگاه کلیه مراحل را انجام خواهد داد. با مایکروویوهای صنعتی منومستر قادر خواهید بود تا 100 برنامه پخت مجزا را برای دستگاه تعریف نمایید.

هر قطعه از تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما نقشی حیاتی در ارائه خدمات بهتر در زمان و سطح کیفیتی که مشتریان شما انتظار دارند، ایفا می کنند. موفقیت زمانی است که بتوانید آن تقاضا را به طور موثر و سودآور برآورده کنید. به همین دلیل است که برای بسیاری از اپراتورها، یک مایکروویو باکیفیت بخشی جدایی ناپذیر از سیستم آنها است. مایکروویو صنعتی منومستر به صورت بی واسطه در فروشگاه مجملی عرضه می شود. شما می توانید این محصول را با بهترین و مطمئن ترین شرایط خریداری کنید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره