تجهیزات رستوران در اصفهان
تجهیزات رستوران در اصفهان
22 اردیبهشت 1402
کافه رستوران سیار
کافه رستوران سیار چیست؟
28 اردیبهشت 1402
3.5/5 - (2 امتیاز)

در جهان امروز راه اندازی کسب و کار جدید و نوین به یکی از معضلات تبدیل شده است. ولی یکی از شغل هایی که جای خود را در میان مشاغل پیدا کرده است و طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است راه اندازی کنتاکی می باشد.
کنتاکی ها به واسطه ی غذاهایی که درون آن ها طبخ می شود و در میان نسل جوان طرفداران زیادی دارد. پس از این حیث راه اندازی کنتاکی و توجه به نکات مربوط به آن اهمیت زیادی پیدا می کند.
حال ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با کلیتی از مطالب و محتوا برای راه اندازی کنتاکی آشنا سازیم.

راه اندازی کنتاکی

  • انتخاب مکان
    اول از همه شما باید مکانی که قصد دارید کنتاکی و فست فود خود را راه اندازی نمایید نشان کنید. این موضوع اهمیت زیادی دارد چرا که هر محل ممکن است از لحاظ تفاوت فرهنگی و یا حتی ذائقه ای با دیگر مکان ها کمی متفاوت باشد. نکته ی بعدی نیز میزان فضایی است که شما با انتخاب مکان خود به آن پی می برید و برای چیدمان و خرید وسایل مورد نیاز خود راحت تر تصمیم می گیرید .

 

  • دیزاین و دکوراسیون در راه اندازی کنتاکی
    بسته به نوع کنتاکی و منوی انتخابی شما می تواند دکوراسیون و رنگ متفاوت باشد. برای انتخاب وسایل به این نکته توجه داشته باشید که وسایل شما قرار است در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد پس وسایلی را خریداری کنید که با گذشت زمان دچار فرسایش شدیدی نشود و برای مدت طولانی تری بتواند برای شما کار نماید.
    همین طور بد نیست قبل از رنگ آمیزی کنتاکی و فست فود خود تئوری رنگ شناسی را مطالعه بفرمایید و رنگی را انتخاب نمایید که مشتری حتی اگر قصد خرید و سرو غذا در بیرون از منزل را نداشته باشد و ذوق و سلیقه ی شما به وجد بیاید و به سمت محل شما بیاید.
حتما بخوانید :   تجهیزات رستوران و تکنولوژی

 

  • انتخاب نام مناسب راه اندازی کنتاکی
    انتخاب نام مناسب و نیکو برای محل شما بسیار مهم و کاربردی می باشد. سعی کنید از اسامی استفاده کنید که با اول از همه منطقه و بعد از آن منوی غذای شما هماهنگ باشد . و این نکته را به یاد داشته باشید اسامی خاص و تک همواره شما را از دیگر رقبا متمایز می سازد پس از این نکته غافل نشوید.

 

 

 

  • منوی غذا راه اندازی کنتاکی
    راجب منوی غذای خود ساعت ها وقت بزارید چرا که در آینده متوجه اهیمت این موضوع خواهید شد . غذاهایی را به منوی خود اضافه کنید که تجهیزات و وسایل لازم و یا حتی نیروی کار برای طبخ آن را موجود داشته باشید. چرا که این نکته برای مشتری مداری امری مهم تلقی می شود و اگر مشتری غذایی را انتخاب نمود و با تاخیر و یا طبخ مطلوب دریافت نکرد برای آخرین بار است که به کنتاکی شما قدم میگذارد و به این طریق مشتری های خود را از دست خواهید داد.

 

  • خرید وسایل و تجهیزات راه اندازی کنتاکی
  • برای راه اندازی کنتاکی لازم است که به دنبال خرید وسایل و تجهیزات لازم و متناسب با منوی غذای خود باشید. برای این کار از شرکت ها و فروشگاه های معتبر استفاده نمایید و از جایی خرید نمایید که مشاوران تخصصی در این زمینه داشته باشند . گروه صنعتی مجملی نیز با بهره گیری از متخصصین در این حوزه می توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.

 

  • نیروی کار راه اندازی کنتاکی
  • بسته به ظرفیت و میزان مشتری روزانه شما باید به دنبال نیروی کار متخصص باشید و یا اگر از نیروی ساده استفاده می کنید آموزش های لازم را به او بدهید.
حتما بخوانید :   عیب یابی فر پیتزا ریلی (ذکر نکات کلیدی و مهم)

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره