موقعیت سنجی قبل از راه اندازی فست فود

معرفی انواع سرخ کن های صنعتی بر اساس عملکرد
9 آبان 1397
تجهیزات فست فود مورد نیاز برای تجهیز آشپزخانه
تجهیزات فست فود مورد نیاز برای تجهیز آشپزخانه
21 آبان 1397
5/5 - (1 امتیاز)

نکات مهم قبل از راه اندازی فست فود وجود دارد که نیاز است شما قبل از هر اقدامی به آن ها بپردازید.

موقعیت سنجی

یکی از نکات مهم قبل از راه اندازی فست فود که لازم ایت شما به آن توجه نمایید  موقعیت سنجی می باشد. موقعیت سنجی به این معنا که شما در چه مکان و محلی قصد راه اندازی مغازه خود را دارد. چرا که منوهای فست فود شامل تنوع زیادی می شود که بعضی از آن ها نیز بسیار محبوبیت بالایی دارد و در بعضی مناطق مشتاقان و علاقه مندان بیشتری دارد مانند پیتزاها و برگرها . به همین سبب مهم است که شما از قبل مشخص نمایید که در چه مکانی قصد راه اندازی فست فود را دارید.

دومین مورد به مکان یابی شما بر می گردد و بسیار مهم می باشد چرا که برای مشتری جای پارک ماشین و یا پارکینگ و همینطور فضایی که قرار است در آن مشغول غذا خوردن باشد اهمیت زیادی دارد پس به این موضوعات توجه داشته باشید و مد نظر قرار دهید چرا که در جذب مشتری شما نقش بسیار مهمی دارد.

فست فود به همراه سالن غذاخوری یا به صورت بیرون بر ؟؟!

مورد دیگری که در مورد مکان مطرح می گردد این که آیا شما قصد سالن داری دارید و یا نه به صورت بیرون بر قصد فعالیت دارید ؟
این موضوع از این جهت اهمیت پیدا می کند که اگر شما قصد راه اندازی فست فود بیرون بر را داشته باشید نیازی به طراحی خیلی زیبا و آنچنانی دکوراسیون داخلی ندارید و با یک فضای ساده و شیک می توانید محیط و فضای خود را راه اندازی نمایید.

حتما بخوانید :   آموزش راه اندازی فست فود

و همه ی این موارد که مطرح کردیم برای شما در ابتدای کار برای برآورد هزینه های شما مهم می باشد. به طور مثال اگر قصد راه اندازی سالن غذاخوری را داشته باشید باید از قبل هزینه هایی همچون طراحی دکوراسیون ، خرید وسایلی چون میز و صندلی و … را باید پیش بینی نمایید.

و یا حتی به تعداد پرسنل زیادتری برای بحث سرویس دهی نیاز خواهید داشت و از قبل باید به استخدام آن ها اقدام نمایید.

این ها مواردی است که شاید در وهله ی اول بسیار سهل و آسان به نظر برسد و کسی به آن توجه نکند ولی بعد از مدتی و با گذشت زمان به وسیله ی مهندسی معکوسی که انجام می دهید خواهید دید که همین موارد سبب رونق کسب کار شما شده است یا خیر ؟!

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره