چیدمان آشپزخانه صنعتی
طراحی چیدمان آشپزخانه
25 شهریور 1399
دستگاه اسلایسر سوسیس
اسلایسر سوسیس
26 شهریور 1399
Rate this post

یکی از مهمترین تجهیزات موردنیاز قهوه فروشی،وسایل کافه، و یا تجهیزات کافی شاپ آسیاب قهوه است. یکی از انواع این آسیاب ها آسیاب قهوه طرح کوبان ترک است. این آسیاب صنعتی و پرقدرت می باشد که توانایی آسیاب قهوه تا 50 کیلوگرم در ساعت را دارد. حال از جمله مشخصات این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجهیزات کافی شاپ

مشخصات:

  1. دارای قابلیت آسیاب 50 کیلوگرم قهوه در ساعت
  2. ساخت کشور ترکیه
  3. قابلیت آسیاب از درجه ترک اروپایی تا قهوه فیلتری
  4. دارای تیغه ای از جنس فولاد ضدزنگ
  5. دارای بدنه آلومینیوم مقاوم
  6. دارای توان 1100 وات
  7. دارای قابلیت آسیاب درجه ترک اروپایی تا 30 کیلوگرم، اسپرسو 40 کیلوگرم و قهوه فیلتری تا 50 کیلوگرم
  8. باقی نماندن قهوه پس از انجام آسیاب قهوه
  9. دارای طراحی زیبا و دارای موتورپرقدرت

از جمله محاسن این آسیاب می توان به این مورد اشاره کرد که از آنجایی که این آسیاب قهوه پی از انجام آسیاب هیچ گونه قهوه ای درون آن باقی نمی ماند این موجب می شود که علاوه بر اینکه طعم و عطر قهوه ها در آسیاب با هم قاطی نشود، باعث می شود که وزن قهوه قبل و بعد از آسیاب تغییر نکند و نیاز به وزن کردن مجدد نباشد.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به این دستگاه در پیج اینستاگرام  , و یا کانال تلگرام  ما را دنبال کنید.

گروه صنعتی مجملی با سابقه چندین سال فعالیت در راستای تولید و ارائه تجهیزات رستوران،وسایل فست فود،وسایل کافه، تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما را در راستای راه اندازی مجموعه هایتان یاری کرده و شما می توانید از صفر تاصد دکوراسیون تا تجهیز کامل مجموعه های خود از ما کمک بخواهید. جهت دریافت لیست کامل تجهیزات رستوران و… به قسمت خدمات ما مراجعه کنید.  هم چنین می توانید شما می توانید لیست کامل تجهیزات کافی شاپ را در سایت مشاهده کنید. گروه صنعتی مجملی در خدمت شماست.

حتما بخوانید :   معرفی فست فود در اصفهان
برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره