آیا با انواع سرخ کن های صنعتی آشنایی دارید؟؟!

تجهیزات فست فود مناسب
آیا می دانید انتخاب تجهیزات فست فود مناسب باعث ارتقای کار شما خواهد شد؟
18 شهریور 1397
مشکلاتی که برای سرخ کن هنی پنی ممکن است پیش بیاید
مشکلاتی که ممکن است برای سرخ کن هنی پنی پیش بیاید
9 مهر 1397
2/5 - (1 امتیاز)

امروزه سیب زمینی سرخ کرده و غذاهایی از این دست در فست فودها،پیتزایی ها و یا مغازه هایی شبیه کافه رستوران طرفدارن زیادی پیدا کرده است. و افراد علاقه ی زیادی به سفارش این محصول علاوه بر غذای اصلی خود دارند. به همین دلیل شما باید قادر باشید تا با انواع سرخ کن های صنعتی موجود در بازار سریع سفارش مشتری خود را آماده و به او تحویل نمایید.
حال ما قصد داریم در این مقاله شما را با انواع سرخ کن های صنعتی موجود در ایران آشنا سازیم:

انواع سرخ کن های صنعتی

سرخ کن های رومیزی:

از این نوع سرخ کن های صنعتی بیشتر در کافی شاپ ها و یا فست فودهای کوچک استفاده می شود. منبع تامین انرژی در این نوع سرخ کن ها هم به صورت گازی می باشد و هم برقی و همچنین از لحاظ گنجایش به صورت تک مخزن و دو مخزنی می باشد.
اگر شما در پی راه اندازی فست فود بزرگ و یا حتی متوسط را دارید اصلا به این گزینه فکر نکنید چرا که گزینه ی مناسبی به حساب نمی آید و شما رو دچار مشکل می کند.

سرخ کن های کابین دار ساده:

این نوع از سرخ کن ها معمولا دارای مخازن با ظرفیت بیشتری می باشد که چیزی حدود 21 لیتر روغن ظرفیت دارد و با حرارت نزدیک 168 درجه ی سانتی گراد منجر به سرخ شدن انواع غذاها از جمله سیب زمینی ،هات داگ،قارچ سوخاری و فیله سوخاری می شود.
همیشه چنین دستگاه های صنعتی در ایران مدل گازی آن طرفدار بیشتری دارد ولی در سایر کشورها مدل برقی طرفداران بیشتری دارد.
این سرخ کن ها نیز دارای مدل دوکابین و یا به اصطلاح دوقلو می باشد.

حتما بخوانید :   راهنمای حل مشکلات تهویه در آشپزخانه های صنعتی

سرخ کن های کابین دار با سیستم روغن و پمپ:

این نوع از انواع سرخ کن های صنعتی بخاط سیستم فیلتر و پمپی که درون آنها تعبیه شده است سبب می شود تا شما غذایی با کیفیت بالاتری به شمتریان خود ارائه دهید. ذرات معلق در روغن نقش زیادی در خراب کردن روغن و در نهایت سبب پروکسید شدن روغن می شود به همین دلیل سرخ کن هایی که به سیستم تصفیه مجهز می باشند بسیار مطلوب می باشد. اگر شما قصد راه اندازی فست فود بزرگ را دارید خرید این نوع سرخ کن به شما پیشنهاد می شود.

سرخ کن های تحت فشار با سیستم فیلتر و پمپ روغن:

همانطور که اطلاع دارید بافت مواد خوراکی و غذایی با یکدیگر متفاوت می باشد و شما برای طبخ هر ماده ی غذایی به حرارت و زمان پخت منحصر بفردی نیاز دارید.
برای مثال پخت فیله ی مرغ با ران مرغ زمان و حرارت کمتری نیاز دارد. حال برای اینکه شما ران مرغ با پخت بهتر را داشته باشید به شما توصیه می شود تا از سرخ کن های تحت فشار استفاده نمایید تا مرغ سوخاری طبخ شده توسط شما برای مشتریان طعم مطلوبی داشته باشد.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره