راه اندازی خط تولید سوخاری و کنتاکی کیلویی

دستگاه فلافل زن اتوماتیک
مزایا و معایب دستگاه فلافل زن اتوماتیک چیست؟
14 آذر 1402
خط تولید مرغ کنتاکی
معرفی تجهیزات لازم برای مرغ سوخاری یا مرغ کنتاکی
18 آذر 1402
5/5 - (4 امتیاز)

راه اندازی خط تولید سوخاری و کنتاکی کیلویی

سوخاری کیلویی در سالیان اخیر به یکی از انواع غذا های محبوب مردم دنیا به ویژه ما ایرانی ها تبدیل شده است. اما اگر بخواهیم از این بازار پر مشتری و جذاب برای خودمان سودی به دست بیاوریم باید چه مراحلی را طی کنیم؟ در این مقاله به راه اندازی سوخاری کیلویی از اولین قدم ها تا آخرین مراحل آن می پردازیم.

دوستانی که در زمینه راه‌اندازی فست فود فعالیت می‌کنند می‌دانند که برای راه‌اندازی خط تولید سوخاری و کنتاکی کیلویی باید هزینه زیادی پرداخت کنیم، زیرا خط سوخاری یکی از تخصصی‌ترین زیرشاخه‌های تجهیزات فست فود به‌حساب می‌آید و شما برای این‌که بتوانید یک خط پخت سوخاری را راه‌اندازی کنید باید هزینه زیادی را پرداخت کنید.

به این دلیل که در راه‌اندازی خط سوخاری حتماً باید قسمت آماده‌سازی ، پخت و همین‌طور ارائه را به‌صورت کامل تجهیزات آن‌را خریداری کرده و در خط پخت قرار دهید و از آن استفاده کنید و اگر بخواهید یکی از این قسمت‌ها را حذف کنید دچار مسئله خواهید شد. اما مسئله‌ای که هست با راهکارهای جدید می‌توانید با کمترین هزینه یک فست فود سوخاری راه‌اندازی کنید یا به عبارتی راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم . همان‌طور که می‌دانید امروزه خوردن سوخاری طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در سطح شهر شما سوخاری کیلویی‌هایی را می‌بینید که راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم و با کمترین هزینه راه‌اندازی می‌کنند و ماهیانه چندین میلیون تومن درآمد کسب می‌کنند و این نشان‌دهنده این است که ساختار این کار کمی تغییر کرده است و حتماً نیاز نیست که خط سوخاری خود را با دستگاه هنی‌پنی راه‌اندازی کنید .

مسئله‌ای که هست باید بابت تجهیزاتی که خریداری می‌کنید مبلغ پایین‌تری پرداخت کنید تا بتوانید خط سوخاری ارزان‌تری را جمع‌وجور کنید ( راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم ).

 

 

چقدر سرمایه برای راه اندازی سوخاری کیلویی نیاز است؟

اگر به‌صورت نرم و روال بخواهید یک خط سوخاری راه‌اندازی کنید شما باید مبلغی حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کنید که دستگاه پخت مرغ سوخاری به همراه تجهیزات آماده‌سازی، نگهداری و پخت را خریداری کرده و یک خط کامل سوخاری را راه‌اندازی کنید. با هوشمندی راه‌اندازان سوخاری امروزه به این نتیجه رسیده‌اند که شما می‌توانید فست فود خود را با سرخ‌کن انجام دهید. یعنی شما می‌توانید مرغ سوخاری خود را بدون این‌که هنی‌پنی خریداری کنید تولید کرده و به مشتریان خود ارائه دهید و راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم را به نتیجه برسانید .

سرخ‌کن‌های بسیار با کیفیتی که امروزه تولید می‌شود و کیفیت بسیار عالی دارد و شما می‌توانید با سرخ‌کن‌های بسیار عالی دست‌دوم آمریکایی و یا سرخ‌کن‌ صنعتی ایرانی مجملی یک فست فود سوخاری عالی و درجه یک را راه‌اندازی کنید و با راه‌اندازی این فست فود نتیجه بسیار عالی و مطلوبی دریافت کنید. برای راه اندازی خط پخت مرغ سوخاری با هزینه کم با سرخ‌کن شما نیازی نیست هزینه زیادی پرداخت کنید. حقیقتاً همان مقدار بسیار اندکی که شما پرداخت می‌کنید برای راه‌اندازی خط سوخاری نسبت به پروژه‌های بزرگ سوخاری کافیست که یک فست فود سوخاری کیلویی را راه‌اندازی کرده و نتیجه بسیار مطلوبی را دریافت کنید.

همچنین میتوانید از مشاوره های گروه صنعتی مجملی استفاده نماید، ما در این مسیر پر سود کنار شما هستم و کمک تان خواهیم کرد که یک برند موفق در کانسپت سوخاری باشید.

  • خدمات راه اندازی سوخاری کیلویی
  • مشاوره در خرید تجهیزات
  • بازدید ملک شما قبل از راه اندازی
  • مشاوره نقشه کشی آشپزخانه
  • مشاوره خط گاز برق
  • مشاوره تاسیسات مربوط به سوخاری کیلویی
  • تامین لیست مورد نیاز سوخاری کیلویی
  • تامین مواد اولیه سوخاری
  • آموزش پرسنل و مدیران
  • طراحی دکوراسیون سوخاری کیلویی
  • و …

مراحل راه اندازی سوخاری کیلویی

هر کسب و کاری در ابتدا باید مراحلی را طی کند تا بتواند به سود دهی برسد. با توجه به ماهیت شغل این مراحل میتواند متفاوت باشد ما در ادامه به ذکر مراحل راه اندازی سوخاری کیلویی می پردازیم:

یافتن و انتخاب مکان مناسب

اولین نکته و مهمترین نکته لوکیشن و موقعیت مغازه سوخاری کیلویی شماست. باید برای انجام این مرحله تحقیقات و جست و جوی فراوانی انجام دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. همچنین در این مرحله باید بازار هد خود را شناسایی کنید و بر اساس آن موقعیت مغازه خود را انتخاب کنید. حتما این نکته را در نظر داشته باشید که لوکیشن مورد نظر به آب، برق و گاز دسترسی داشته باشد. اگر بهترین لوکیشن دنیا را هم پیدا کنید ولی دسترسی به این موارد نداشته باشید قطعا با ضرر بسیاری مواجه خواهید شد.

نصب اتصالات

سعی کنید جایی را انتخاب کنید که کمترین نیاز را به بهینه سازی اتصالات آب، برق و گاز داشته باشد. اگر اینگونه نباشد باید هزینه ای را صرف بهینه سازی و نصب اتصالات کنید. برای انجام این مرحله نیاز است که از توانایی های یک متخصص کمک بگیرید تا در کمال ایمنی این کار صورت بگیرد.

تهیه تجهیزات مورد نیاز

در این مرحله باید تجهیزاتی را که نیاز دارید تهیه کنید، برای خرید تجهیزات فست فود باید از نظرات کارشناسان و متخصصان این حوزه استفاده کنید تا بتوانید انتخابی مقرون به صرفه و با کیفیت انجام دهید. خوشبختانه کارشناسان ما در این زمینه میتوانند به شما مشاوره تخصصی رایگان نیز ارائه دهند.

 

در ادامه این مقاله نیز برای سهولت کار شما تجهیزات مورد نیاز را برای شما ذکر کرده ایم.

حتما بخوانید :   ساخت سرخ کن سفارشی دیجیتال

تهیه مواد اولیه

انتخاب مواد اولیه با کیفیت یکی از مراحل مهم راه اندازی سوخاری کیلویی میباشد. شما برای تهیه مواد اولیه سوخاری کیلویی میتوانید با تامین کننده های مواد اولیه ارتباط بگیرید و پس از آن با محاسباتی که انجام میدهید بهترین مواد اولیه را با قیمتی مناسب تهیه میکنید. همچنین بهتر است که در آغاز کار اگر توان دارید محصولاتی مانند سس مخصوص، خیارشور و موارد این چنینی را خودتان تولید کنید و به مشتریان ارائه دهید. این مسئله باعث میشود که به مقدار زیادی در هزینه هایتان صرفه جویی شود و حتی از این راه سود کسب کنید.

شخصی سازی فروشگاه

در این مرحله شما باید فروشگاه خود را شخصی سازی کنید. شاید بپرسید که شخصی سازی به چه معناست؟ منظور از شخصی سازی فروشگاه دیزاین کردن آن به سبک و سیاق خودتان است. برای انجام این کار میتوانید از متخصصان این امر کمک بگیرید. به هیچ وجه این مرحله را دست کم نگیرید. در این مرحله شما استارت برند سازی خود را میزنید. پس سعی کنید که با تمام قوا و خلافانه آن را انجام دهید. حتما به تاثیر رنگ ها در فضای فروشگاه خود دقت کنید. رنگ ها میتوانند تاثیر زیادی بر احساسات و عواطف مشتریان شما داشته باشند در نتیجه بر فروش شما نیز تاثیر میگذارند.

تعیین استراتژی فروش و بازاریابی

برای موفقیت در هر کسب و کاری باید استراتژی مناسب با آن را تدوین کنید. راه اندازی سوخاری کیلویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازار هدف خود را به خوبی بشناسید. برای افزایش فروش میتوانید از فضای مجازی کمک بگیرید. امروزه اینستاگرام و پلتفرم های دیگر بسیار در این مسئله کمک کننده هستند. اگر هم توانایی مالی دارید میتوانید از تبلیغات تلویزیونی و رادیویی نیز استفاده کنید. اما همانطور که میدانید این مدل تبلیغات بسیار گران قیمت هستند و به جز برای افرادی خاص در ابتدای کار مقدور نیست که به این شکل تبلیغات انجام بدهند.راه اندازی مغازه سوخاری کیلویی
اگر میخواهید در این کار موفق شوید نکات زیر را جدی بگیرید!

ارتقا و حفظ کیفیت

سعی کنید روز به روز کیفیت محصولات خود را بالا ببرید. همچنین اگر کسب کارتان راه افتاد و به سود دهی رسیدید حتما کیفیت خود را حفظ کنید. شما برای به دست آوردن مشتریانتان بسیار زحمت کشیدید پس باید بهترین کیفیت را نیز به آن ها ارائه دهید تا آن ها نیز همیشه به شما وفادار بمانند.

ارائه خدمات مشتریان برتر

میتوانید برای این که مشتری هایتان را به مشتری های ثابت تبدیل کنید برای آن ها تخفیف های ویژه ای در نظر بگیرید و از این طریق از حسن اعتماد آن ها به فروشگاهتان تقدیر کنید. همچنین با این کار مشتریان عادی را از مشتریان برتر خود متمایز میکنید.

ایجاد تجربه خرید متفاوت

به مشتریانتان تجربه خریدی خوشایند ارائه دهید. آن ها صرفا از شما کالا یا خدماتی دریافت نمیکنند بلکه شما به آن ها ارزشی را در قالب کالا یا خدمت می فروشید. پس با استفاده از خلاقیت خود نهایت سعی خود را کنید که تجربه خریدی متفاوت و به یادماندنی به آن ها ارائه دهید.

ایجاد ارتباط با مشتریان

شاید دیده باشید که رستوران ها در زمان ثبت فاکتور از شما شماره همراهتان را دریافت میکنند. شما نیز میتوانید با این کار یک پل ارتباطی میان خودتان و مشتری ها ایجاد کنید و با استفاده از این امکان با مشتریانتان در ارتباط باشید و هر از گاهی خودتان را به آن ها یادآوری کنید.

تجهیزات مورد نیاز راه اندازی سوخاری کیلویی

برای راه اندازی سوخاری کیلویی به تجهیزات خاصی نیاز دارید. که ما برایتان به تفکیک ذکر کرده ایم.

یخچال:

شما برای تهیه یخچال با توجه به بودجه خود میتوانید یخچال ایستاده برای نوشیدنی ها و یخچال ایستاده دو درب یا یخچال میز کاری برای مواد اولیه استفاده کنید.

سرخ کن:

یکی از بهترین انتخاب ها در این بخش، سرخ کن های ساخته شده توسط گروه صنعتی مجملی می باشد. این سرخ کن های بسیار با کیفیت طرح دین (Dean) بوده و قیمت آنها نیز تقریبا نصف سرخ کن دین اصلی می باشد.

میز استیل:

میز استیل یکی از اجزای مهم هر آشپزخانه صنعتی می باشد. که با بودجه ها و هزینه های متفاوت میتوانید اقدام به خرید آن کنید. نکته مهم این است که استیلی که در میز استفاده شده است بهتر است ضد زنگ باشد. وچون دائما با رطوبت سر وکار دارد.

اجاق گاز:

اجاق گاز ها نیز انواع مختلفی دارند که بعضی از آنها داری فر و بعضی نیز فاقد آن می باشند. این نکته به نیاز شما بستگی دارد. اما به صورت عمده در راه اندازی مغازه سوخاری کیلویی شما نیازی به گاز فر دار ندارید.

مرینیتور:

برای مزه دار کردن مواد اولیه خود شما به مرینیتور نیاز دارید. این دستگاه به صورت حرفه ای و تخصصی مواد اولیه شما را مزه دار میکند.

کانتر:

میتوانید از کانتر برای پیشخوان یا میز کار استفاده کنید. در واقع کانتر به شما کمک میکند که از فضا به میزان بهینه استفاده کنید و کار های مربوط به مغازه خود را روی آن انجام دهید.

هود:

هود دوجداره یکی از گزینه های مطلوب برای فضا هایی مثل رستوران ها یا فست فود ها می باشد. مشتریان زمانی که وارد فروشگاه شما میشوند قطعا دوست ندارند که بوی غذا آن ها را اذیت کند. هود دوجداره با ایجاد یک پرده هوا میتواند از خارج شدن بو جلوگیری کند.

ترازوی پرینتردار:

برای انجام حساب و کتاب به صورت دقیق و راحت شما به یک ترازوی پرینتر دار نیاز دارید. زمانی که سفارشات مشتری ها را برای آن ها وزن میکنید، مشتریان نیاز دارند که رسید سفارشات خود را دریافت کنند و بدانند که از چه چیزی به چه مقدار سفارش داده اند.

حتما بخوانید :   دلفین

مزایای راه اندازی سوخاری کیلویی

همانطور که میدانید تمایل مردم روز به روز نست به غذا های فست فود بیشتر میشود، غذاهای سوخاری نیز به عنوان یکی از فست فود های محبوب از این قاعده مستثنی نیستند. این مزیت بزرگی است. ما مزایای این شغل را جمع آوری کردیم و برایتان ذکر کردیم:

کم هزینه بودن

راه اندازی سوخاری کیلویی به نسبت دیگر روش های پخت و ارائه فست فود از هزینه پایین تری برخوردار است. همچنین شما الزام نیاز به فضای نشستن برای مشتریانتان ندارید و مشتریان میتوانند به صورت بیرون بر از خدمات شما استفاده کنند.

کاهش هدر رفت منابع

استفاده از دستگاه ها مخصوص باعث میشود که بهره وری سرآشپزان بالا برود در نتیجه به افزایش مشتری منجر میشود. همچنین از هدر رفت منابع جلوگیری میکند که این مسئله میتواند بسیار حائز اهمیت باشد.

نو بودن این ایده

همانطور که میدانید راه اندازی سوخاری کیلویی ایده نسبتا جدیدی به حساب می آید و هنوز خیلی از صاحبان کسب و کار های مربوط به فست فود به این سمت حرکت نکرده اند. این یعنی که این بازار هنوز اشباع نشده و جای پیشرفت در آن زیاد است. فقط نیاز به مقداری انرژی، سرمایه و صبر دارد.

مکانیزه بودن

مراحل پخت و پز در فست فود کیلویی به صورت مکانیزه انجام میشود. همین مسئله باعث افزایش بهداشت و همچنین کاهش نیاز به نیروی انسانی است. هم در هزینه ها صرفه جویی میشود و هم اینکه مشتریان غذایی سالم و بهداشتی را دریافت میکنند.

 

نکات مهم در خرید تجهیزات و راه اندازی سوخاری کیلویی

تجهیزات یکی از اجزای مهم تشکیل دهنده یک فروشگاه با استاندارد ها بالا هستند. اگر میخواهید مشتریان را به سمت خود جذب کنید، کیفیت محصولات خود را بالا ببرید و در هزینه ها صرفه جویی کنید باید تجهیزاتی را تهیه کنید که از کیفیت لازم برخوردار باشند.

در ادامه نکات مهمی را که باید در زمان خرید تجهیزات در زمان راه اندازی سوخاری کیلویی به آن ها توجه کنید ذکر کرده ایم:

شناخت نیاز ها و روشن سازی اولویت ها:

اول از همه باید مشخص کنید که کدام وسیله ها نیاز های اصلی شما برای راه اندازی فروشگاهتان است. پس از آن باید روشن کنید که اولویت های شما برای تهیه این وسایل چیست؟

در نظر گرفتن ابعاد و مساحت دردسترس:

اگر فروشگاهتان مساحت کمی دارد شما نمیتوانید وسایلی را تهیه کنید که مساحت زیادی را اشغال میکنند. پس حتما باید در زمان خرید تجهیزات برای راه اندازی سوخاری کیلویی به این مسئله توجه کنید.

برند و کیفیت تجهیزات:

سعی کنید از برند های مطرح محصولات خود را تهیه کنید. همچنین کیفیت را حتما مد نظر خود قرار دهید و هرگز وسایلی را که کیفیت بسیار پایینی دارند تهیه نکنید. چون پس از مدتی باید پول بسیار زیادی را صر تعمیر یا خرید یک وسیله جدید کنید.

صرفه جویی در مصرف انرژی:

یکی از هزینه هایی که باید در فروشگاهتان آن را کاهش دهید هزینه های مصرف انرژی هستند. اگر تجهیزاتی را تهیه کنید که مصرف انرژی بالایی دارند شما متحمل هزینه های هنگفتی خواهید شد که میتوانید به راحتی آن ها را کاهش دهید.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

حتما در زمان خرید تجهیزات راه اندازی سوخاری کیلویی از فروشنده درباره گارانتی و خدمات پس از فروش سوالاتی از قبیل زمان و مدت گارانتی و همچنین نوع خدماتی که پس از خرید کالا دریافت میکنید بپرسید. این مسئله به شما کمک میکند که اگر در آینده با تجهیزات خریداری شده به مشکل خوردید بدانید که باید چه اقداماتی انجم بدهید.

هزینه و بودجه:

بودجه خود را مشخص کنید. در تخصیص بودجه به تجهیزات دقت لازم را به خرج دهید. شما باید بتوانید میان بودجه خود و هزینه هایی که میخواهید صرف کنید تعادل برقرار کنید.

بازخورد دیگران:

در زمان خرید نظرات مشتریانی را که قبلا خرید کرده اند را حتما مد نظر قرار بدهید. گاهی نکاتی را میتوانید از نظرات دیگران متوجه شوید که هرگز در هیچ جای دیگری نمیتوانید پیدا کنید.

 

منوی سوخاری کیلویی :

  • بال سوخاری
  • کتف سوخاری
  • ران سوخاری
  • فیله سوخاری
  • مرغ کامل سوخاری
  • پنیر سوخاری
  • قارچ سوخاری
  • کوکتل پنیری کیلویی
  • پیاز سوخاری
  • سیب زمینی سوخاری و سرخ شده
  • ناگت
  • شنسیل
  • کنتاکی
  • میگو سوخاری
  • چیکن
  • پیاز سوخاری
  • کوکتل دودی
  • نان سیر
  • انواع پیتزا
  • و …

 

خلاصه

راه اندازی مرغ سوخاری کیلویی می‌تواند یک فرصت بسیار سودآور باشد. در این مقاله، ما به بررسی مراحل راه اندازی یک مرغ سوخاری کیلویی پرداختیم، از انتخاب محل مناسب و تجهیزات لازم تا استراتژی بازاریابی و نکات مهم برای موفقیت. با رعایت این مراحل و اصول، شما می‌توانید کسب و کار موفقی در این زمینه داشته باشید. برخی از دستگاه های مغازه سوخاری کیلویی وارداتی هستند و برخی از آن ها از تولیدات داخلی هستند بدیهی است که محصولات وارداتی هزینه بیشتری برای شما دارند. اما اگر بخواهید با هزینه کمتری شروع به کار کنید میتوانید از محصولات داخلی استفاده کنید که قیمت مناسب تر و کیفیت مطلوبی دارند.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تجهیز و راه اندازی فست فود و یا خرید سرخ کن با کیفیت ایرانی، با شماره های زیر تماس بگیرید.

09130003688

03133447077

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره