دستگاه فلافل زن
دستگاه فلافل
12 مهر 1399
جوجه گردان ذغالی صنعتی
11 آبان 1399
Rate this post

با ماشینی شدن تمام کارها و نیاز زیاد به استفاده از رب جهت تهیه انواع غذاها استفاده از دستگاه آب گوجه گیر اتوماتیک رواج یافته است. با وجود اینکه امروزه اکثر مردم به سمت تهیه رب خانگی روی آورده اند، در این میان افرادی هستند که با انجام این کار در حجم بالا نوعی کسب و کار خانگی راه انداخته اند. گذشته از این افراد این دستگاه مناسب برای مغازه هایی است که این اقدامات را انجام می دهند. از آنجا که گروه صنعتی مجملی ارائه دهنده انواع تجهیزات رستوران، وسایل فست فود و… می باشد، دستگاه آب گوجه گیر اتوماتیک نیز توسط این گروه ارائه می گردد. در ادامه به بررسی مشخصات این دستگاه می پردازیم.

مشخصات دستگاه

  • دستگاه آب‌ گوجه گیر برای آب‌گیری گوجه، انگور، انار دانه شده، غوره نرم و سیب جهت سرکه سیب مناسب می‌باشد.
  • این دستگاه قادر است 600 کیلوگرم محصول را در ساعت آب‌گیری کند.
  • آب‌ گوجه‌ گیری 600 کیلویی دارای دو خروجی متفاوت آب و تفاله همراه با قابلیت باز شدن مخزن جهت تمیزکاری تفاله و دارای چرخ جهت جابه جایی آسان می باشد.
  • دستگاه از برق مصرفی تک فاز و سه فاز استفاده می کند و موتور آن 2 اسب بخار قدرت دارد.
  • ابعاد دستگاه آب‌گوجه‌گیری 600 کیلویی شامل ارتفاع 120، طول 75 و عرض 50 سانتیمتر است.

 

خرید دستگاه آب گوجه گیر صنعتی

گروه صنعتی مجملی با استفاده از فناوری های به روز، اقدام به تولید تجهیزات فست فود و آشپزخانه نموده و این دستگاه آبگیری چندکاره را تولید کرده است.  شرکت قادر به ارائه خدمات پس از فروش محصول می باشد. قیمت دستگاه آب گوجه گیر بسته به نوع ورق استیل، قدرت و اندازه موتور متفاوت است. مشتریان می توانند براساس حجم کار و شرایط مورد نیاز، دستگاه اختصاصی خود را سفارش دهند. ما قادریم انواع دستگاه با سایزهای بزرگ و کوچک را در کوتاهترین زمان ممکن برای شما فراهم کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط خرید با مشاوران ما در بخش فروش تماس بگیرید.

حتما بخوانید :   آسیاب قهوه طرح کوبان ترک

جهت مشاهده نحوه کار این دستگاه لینک  زیر را مشاهده کنید:

نحوه کار دستگاه آب گوجه گیر اتوماتیک 

هم چنین جهت ارتباط بیشتر با ما می توانید ما را در پیج اینستاگراممون و یا کانال تلگراممون دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره