سیب زمینی تنوری
فر سیب زمینی برقی
11 شهریور 1399
کاتر میکسر
کاترمیکسر
13 شهریور 1399
Rate this post

فندق و گردو با پوستهای سختی که دارند فرآیند شکستن آنها و رسیدن به مغزشان کار بسیار سختی است که از عهده دست برنمی آید. از این رو اکثر اینکار را یا با گوشکوب یا با گردو شکن های دستی انجام می دهند. از آنجایی که این مغزیجات در کارهایی مانند شیرینی پزی ها قنادی ها و…کاربرد بسیاری دارد معمولا برای مغز کردن این کار را به افرادی می سپارند . فندق و گردو جزو آجیل های خوشمزه و موردعلاقه مردم است که به علت سخت بودن پوستهای آنها خوردن آن را کمی سخت کرده به طوری که در مواقعی از خوردن آن صرفنظر می کنند. تاکنون دستگاه های فندق شکن و گردو شکن زیادی وارد بازار شده اند اما جوابگوی نیاز جامعه نبوده است. دستگاه فندق شکن و گردو شکن که در زیر به بررسی مشخصات آن می پردازیم با قابلیت بالایی که دارد در رفع نیاز جامعه بسیار موثر بوده است.حاین دستگاه با امکاناتی که دارا می باشد فرآیند شکستن پوست فندق گردو را در زمان کم و به راحتی انجام می دهد.

دستگاه فندق شکن و گردو شکن:

دستگاه فندق و گردو شکن با قابلیت بالا و استحکام بالایی که دارد توانایی جدا کردن پوست تعداد زیادی فندق یا گردو در ساعت را دارد. این دستگاه دارای مشخصات و مزایایی است که در زیر به بیان آنها می پردازیم:

این دستگاه دارای استحکام بالایی بوده و نصب و راه اندازی آن نیز آسان و راحت می باشد

استفاده از این دستگاه موجب حذف پوست کندن دستی شده که این موجب بهداشتی تر شدن این کار می شود

حتما بخوانید :   مصرف سالانه فست فود در ایران

با جداکردن پوست تعداد زیادی فندق و گردو در ساعت موجب صرفه جویی در زمان می گردد.

قابلیت پوست گیری انواع فندق،گردو،انواع بادام و..را دارد.

کیفیت بالا در مغز بدست آمده

صرفه جویی در هزینه ها

صرفه جویی در زمان

برای اطلاعات بیشتر از این دستگاه  به پیج اینستاگرام ما یا کانال تلگرام ما مراجعه کنید.گروه صنعتی مجملی با سابقه چندین سال فعالیت در راستای تامین تجهیزات رستوران، وسایل فست فود، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و….پاسخگوی تمام نیازهای شما از راه اندازی تا تجهیز مجموعه های شما را دارا می باشد.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره