نحوه ی پخت پیتزا در فر پیتزا ریلی
نحوه ی پخت پیتزا در فر پیتزا ریلی
14 اردیبهشت 1402
راه اندازی رستوران در اصفهان
راه اندازی رستوران در اصفهان
15 اردیبهشت 1402
5/5 - (1 امتیاز)

تاسیس رستوران به شکل نو

امروزه تعداد افرادی که تمایل داشته غذای خود را بیرون از خانه بخورند بیشتر شده است و هم اکنون به رو به افزایش رسیده. با این حال هنوز جا برای راه اندازی رستوران وجود دارد.
تغییرجمیعت و عوض شدن سبک زندگی باعث رونق کسب و کار مرتبط با خدمات غذایی شده. دیگر کمتر کسی وقت خود را صرف طبخ غذا می کنند و ترجیح داده زمان خود را صرف دیگر کار های خود کنند و از غذاهای رستورانی استفاده کنند. وبیشتر تمایل داشته بدون کثیف شدن ظرفی، غذای خوشمزه و باب میل خود را تهیه کنند.
گرچه با این اتفاقات آینده صنعت غذا روشن بوده ، ولی هیچ تضمینی نیست که هر شخصی وارد این کسب و کار شود و یک رستوران راه اندازی کند موفق شود. حتی بزرگترین رستوران داران نیز به شما خواهند گفت که رستوران داری یک شغل آسان نبوده و به آسانی نمی شود از آن به درآمد عالی رسید.

علت شکست

صداقت امر همین بوده بسیاری از رستوران ها در اولین سال راه اندازی خود دچار مشکل می شوند و حقیقت ماجرا بر این بوده که نبود هدف و گام موثر مهمترین عامل شکست بوده. ولی به این معنی هم که بگوییم کسب و کار در رستوران یک راه بسیار سختی است وکسی نمی تواند در آن به پیروزی عظیم و کمال میل برسد . دراینجا با این مسئله به حقیقت باید چنین گفته شود هرچه مسیر پیش رو دقیق را مشخص شود، احتمال پیروزی در آن افزایش می یابد. مدیر یکی از رستورانهای بزرگ ایطور گفته اگرچه ما رستوران داری را دوست داریم،و لذت آن آرزوی هر فردی که میخواهد این کسب و کار را راه اندازی کند ولی باید اعتراف کرد شغل بسیار سختی بوده و است. این شغل یک کسب و کار فوق العاده، بزرگ و رضایت بخش است. از این حرفه می توان به عنوان یک شغل پرسود یاد کرد . ولی برای آنکه به سود مالی برسیم هزاران قطعه متحرک وجود دارد که تا همه آن ها به حرکت درنیایند، به سود نهایی نخواهیم رسید .

حتما بخوانید :   میکسرخمیر

علل موفقیت

اگر می خواهید در راه اندازی رستوران خود به موفقیت بی نقص برسید ، گروه تخصصی ما تمامی مراحل و راه های لازم را در اینجا کاملا با توضیح آورده است . خواسته شما از تصمیمی که دارید یک رستوران تاسیس کنید یا یک فست فود یا سفره خانه، با مطالعه این موضوع به این امر دست خواهید یافت و مسیر پیش روی خود را به خوبی خواهی دید و با برنامه ریزی درست تر ، از موفقیت خود اطمینان حاصل کنید.
در مرحله اول باید بدانیم که هر رستوران موفق منوی خاص خود را دارد منوی خاص مشتری خاص و مخاطب خود را داشته و دارد .به طور مثال در رستوران غذای های گرم و سرد تهیه و توزیع می شود ولی شما با کمی تحقیق میتوانید به این امر برسید منوی متفاوت تری ساخته و غذای مختلف بسته به نیاز روز مشتری داشته باشید و به همین عنوان روند راه اندازی متفاوت تری نسب به لوازم مورد نیاز آن است .

انتخاب محل

اصلی ترین کلید اصلی در راه اندازی یک کافه رستوران است . ممکن است شما بهترین سرآشپز را استخدام یا داشته باشید و در ارائه سرویس به مشتریان بی نقص و بی عیب بوده باشید اما اگر مکان رستوران خود را به درستی انتخاب نکنید با شکست مواجه می شوید .انتخاب مکان مناسب برای راه اندازی امری است که نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد .
بی تردید می توان گفت یک قدم موفق در شروع راه اندازی کافه رستوران همین امر بوده و همراه با معیار ها و نیاز های روز یک مشتری برای جلب و رضایت اوست . با اندکی جستجو و تحقیق چه در اینترنت و چه حضوری در این نوع مکانها به متریال خاص خود خواهید رسید . گام اول انتخاب محل مناسب با کشش منطقه نسب به هزینه انجام شده نسبت به رقبای خود می باشد . این گام اگر به طور دقیق کارشناسی شود میتوان گفت با خیال راحت به مرحله بعد بروید .

حتما بخوانید :   عوامل مهم در راه اندازی رستوران

طراحی دکوراسیون کافه رستوران

به طور یقین میتوان گفت فضای کافه رستوران باید مناسب تر و بزرگتر باشد تا مشتریان راحت تر و با کمال آرامش در این مکان صرف کنند . فضایی با متریال خاص و آرامش جهت دورهمی برای سرو سریس خود . تیم طراحی مجموعه مجملی با در دست داشتن اکیپ خاص و ویژه و بکار گیری نیرو های کار بلد که سابقه کاری بالایی در مجموعه داشته و دارد مفتخر است جهت مشاوره و جلسات متعدد با مشتریان عزیز سعی بر این داشته امور مربوطه را به نحو احسن انجام داده و رضایت کارفرمایان را جلب نماید .

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره