دستگاه اسلایسر سوسیس
اسلایسر سوسیس
26 شهریور 1399
تجهیزات رستوران
هود صنعتی
29 شهریور 1399
Rate this post

در این روزها و با افزایش آلودگی های محیطی و علاوه برآن وجود بیماری های واگیردار و ویروسی و مهم تر از همه بیماری واگیردار و همه گیر کووید19(کرونا) نیاز و ضرورت  مردم به ضدعفونی کردن دستها افزایش پیدا کرده است. زیرا ضدعفونی کردن دستها یکی از راه های پیشگیری از ابتلا به بیماریهای واگیردار است. هم چنین ابتلا به این گونه بیماریها در مکان های عمومی مانند رستوران ها و هایپرمارکت ها و… بیشتر است.اما از آنجا که استفاده از یک اسپری کاری بهداشتی نیست از این رو دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند دستها که در دو مدل ایستاده و دیواری وجود دارد که توسط گروه صنعتی مجملی ارائه می شود. گروه صنعتی مجملی ارائه دهنده تمام تجهیزات رستوران، وسایل فست فود، تجهیزات کافی شاپ و… می باشد. در ادامه به بررسی دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند دست می پردازیم.

تجهیزات رستوران

مشخصات :

دستگاه ضدعفونی کننده هوشمند دست بدون دخالت دست با پاشیدن ماده ضدعفونی کننده دست ها را ضدعفونی می کند. برندهای مختلف و نمونه های مختلفی از این دستگاه در بازار موجود می باشد با استفاده از این دستگاه می توان تنها در چند ثانیه دستها را ضدعفونی کرد.

این دستگاه با استفاده از سنسور چشمی که دارد هنگامی که دستها زیر آن و مقابل سنسور آن قرار می گیرد تشخیص داده و سپس شروع به پاشش موادضدعفونی کننده می کند. قطرات محلول ضدعفونی کننده دست به اندازه کافی بر روی تمام دست پخش شده در نتیجه تمامی ویروسهای سطح دست را از بین می برد.

این مدل دستگاه ضدعفونی کننده دست دارای دو مدل دیواری و ایستاده است. این دستگاه مناسب برای اماکن عمومی،هتل ها ،رستوران ها، فروشگاه های بزرگ،دانشگاه ها،کارخانجات  و…است. یکی از بزرگترین مزایای این دستگاه پاشش مواد ضدعفونی کننده زیر یک ثانیه است.هم چنین این دستگاه قبل از اتمام موادضدعفونی کننده آلارم می دهد.

حتما بخوانید :   وارمر شکلات و نوتلا تجهیزات کافی شاپ

گروه صنعتی مجملی ارائه دهنده این دستگاه و تمام تجهیزات رستوران ،وسایل فست فود و… است جهت دریافت اطلاعات بیشتر این دستگاه می توانید نحوه کارکرد این دستگاه را در سایت آپارات در لینک ضدعفونی کننده دست مشاهده کنید. هم چنین جهت ارتباط بیشتر با ما ما را در پیج اینستاگرام و یا کانال تلگراممون دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره