طراحی صفر تا صد مجموعه ی فست فود وای نات در اصفهان

راه اندازی مجموعه ی قهوه فروشی عقیق در اصفهان
راه اندازی مجموعه قهوه فروشی عقیق در اصفهان
28 آذر 1397
راه اندازی فست فود وای نات در اصفهان
راه اندازی فست فود وای نات در اصفهان
5 دی 1397
Rate this post

بعد از چند تجربه ی موفق در زمینه ی طراحی و راه اندازی فست فود در اصفهان پروژه ی فست فود وای نات که هم شامل طراحی فضای آزاد و هم طراحی فضای داخلی را در بر داشت پیشنهاد گردید.
و این پروژه محکی برای تیم صنعتی آشپزخانه ی مجملی بود که از صفر تا صد همه ی طراحی های داخلی  خارجی این مجموعه ، دکوراسیون ، لوازم و تجهیزات مورد نظر را ساپورت کند و ابتدا با ماکت به وسیله ی شبیه سازی پروژه را برای مشتری محترم ارائه و در صورت تایید و رضایت ایشان وارد مرحله ی اجرا و پیاده سازی آن گردد.
این پروژه به واسطه ی طراحی فضای سبز و فضای بیرونی از جمله از اولین نمونه کارهای ما با این وسعت و حجم کاری می باشد که به لطف خدا و تلاش و پشتکار عوامل آشپزخانه ی صنعتی مجملی به خوبی از پس صفر تا صد آن برآمدیم و در پایان لبخند رضایت مشتری را مشاهده نموده و جز نمونه کارهای موفق مجموعه در رزومه ی کاری خود ثبت نمودیم.
مجموعه فست فود وای نات واقع در اصفهان جنب هوانیروز مجموعه ی 193 می باشد که همانطور که گفتیم از ابتدا با پلن و نقشه کشی و سپس ماکت سازی به طور اصولی طراحی و اجرا شد و دارای فضای دلنشین در محیط خارجی به سبب طراحی  ساخت آلاچیق های زیبا و چشم نواز و استفاده از درختچه های تزیینی و گل های طبیعی زیبایی خاص و دلنشینی را به مشتریان به هنگام صرف غدا می باشد.
واضح است که امروزه طراحی های اصولی و چشم نواز می تواند یکی از عوامل اولیه ی جذب مشتری برای فست فود شما باشد پس بهتر است به دنبال مکان زیبا برای کسب و کار خود باشید .
تیم صنعتی آشزخانه ی مجملی نیز آماده ی همکاری با شما عزیزان در زمینه ی طراحی و اجرای مکان شما از صفر تا صد می باشد.
در پایان با ارائه ی چند عکس شما را با این طراحی بیشتر آشنا می سازیم.

حتما بخوانید :   تولید کننده ی انواع فر پیتزا در اصفهان
برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره