فرلینکلن نگهداری و دستورالعمل

وسایل پیتزا
فر لینکلن
18 شهریور 1399
تجهیزات رستوران
روشهای پخت غذا
19 شهریور 1399
Rate this post

فرلینکلن یکی از تجهیزات رستوران و وسایل فست فود جهت پخت پیتزا و نان های ترد و.. می باشد این نوع فر به علت مشخصاتی که دارد برای رستوران ها،فست فودهایی که دارای فضای بزرگی هستند مناسب است. مشخصات کامل این دستگاه در مقاله فرلینکلن بیان شده است شما می توانید قبل از خرید این مقاله را مطالعه کرده و سپس تصمیم نهایی را بگیرید. این مقاله را تهیه کرده ایم برای کسانی که این فر را خریداری کرده اند و حال نحوه کارکردن با آن و نحوه نگهداری آن جهت افزایش طول عمر آن را می خواهند بدانند.

دستورالعمل فر لینکلن:

فرلینکلن سری impinger دارای دفترچه راهنمایی شامل اطلاعات زیر است:

مشخصات تمام قطعات دستگاه

نحوه کارکردن با دستگاه

دستورالعمل نصب دستگاه

دستورالعمل پاکسازی

توضیح راجع به گارانتی دستگاه

هنگام نصب فر لینکلن اتصال با زمین دستگاه یا ارت آن باید به طور مناسبی متصل شده  باشد.

حال به نحوه روشن کردن این فر می پردازیم:

دستورالعمل های روش کردن فر:

  • قبل از روشن کردن فر از باز بودن شیر گاز و علامت صحیح فاز مطمئن شوید
  • روشن کردن سیستم تهویه رستوران و روشن نگه داشتن آن تا یک ساعت بعد از خاموش کردن فرلینکلن از موارد ضروری به جساب می آید.
  • کلید اصلی فر درحالت ON قرار داده شود.

دستورالعمل های نظافت فرلینکلن:

در رستوران ها و فست فودهایی ممکن است از یک یا دو و چند فر روی هم استفاده کنند. در این مواقع فرها را از بالاترین فر روشن نمایید در واقع در ساعتهای خلوتی کار از فربالایی استفاده کنید

حتما بخوانید :   همبرگر زن دستی فلزی (فروش با قیمت بی واسطه)

در زمانهایی که فر هنوز گرم است به هیچ وجه آب یا مایع شستشو روی درب شیشه ای فر نریزید به عبارتی قبل از سرد شدن فر اقدام به شستشوی آن نکنید.

جهت شستشوی فر از اسپری های مخصوص چربی زدا و دستمال  استفاده کنید و از ریختن آب روی دستگاه خودداری کنید.

نکته بسیار مهم پس از شستشوی دستگاه این است که در صورت جابه جاکردن کانال های هوای گرم یا برنرها در آخر به همان ترتیبی که برداشته اید سرجای خود قرار دهید.

وسایل پیتزا

تنظیمات دستگاه:

دستگاه دارای امکان تنظیم سرعت نقاله جهت تنظیم کردن تعداد پخت پیتزا در ساعت است. برای اینکار دو کلید دماستج و زمان را باهم فشار داده تا در قسمت set point  بروید سپس جهت تغییر دما کلید دماسنج را بزنید و با کلیدهای جهتی بالا و پایین دمای موردنظرتان را تنظیم کنید. و هم چنین جهت تنظیم زمان نیز دکمه clock را فشار دهید  دراین صورت نمایشگر تنظیم سرعت جاری نمایش داده خواهد شد. با استفاده از دکمه های PLUS & MINUS می توانید سرعت پخت را مطابق با خواست خود کم یا زیاد کنید.

جهت افزایش طول عمر این فرها و استفاده آسان و صحیح موارد ذکر شده را رعایت کنید تا با هزینه هایی کمتر بتوانید مجموعه های خود را سرپا نگهدارید.

ما را در پیج اینستاگرام و یا کانال تلگراممون همراهی کنید. گروه صنعتی مجملی ارائه دهنده تجهیزات رستوران، وسایل فست فود، وسایل کنتاکی، وسایل کافی شاپ و… می باشد.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره