قیمت فر پیتزا ریلی در اصفهان
قیمت فر پیتزا ریلی در اصفهان
12 مهر 1402
انواع پیتزا | معرفی و اسامی انواع مختلف پیتزا
انواع پیتزا | معرفی و اسامی انواع مختلف پیتزا
18 مهر 1402
3.5/5 - (2 امتیاز)

در دنیای پررقابت امروز آشپزی مدرن، تنها یک هنر نیست بلکه علمی است که تبدیل به یک صنعت اقتصادی و جهانی شده است. ظروف بن ماری استیل از تجهیزات کاربردی در آشپزخانه های صنعتی هستند که در ابعاد مشخصی تولید می شوند. ظروف بن ماری در تجهیزاتی مانند یخچال های تاپینگ (برای سرد و تازه نگه داشتن مواد غذایی)؛ تاپینگ های گرم یا هات بن ماری (برای گرم نگه داشتن برخی مواد غذایی) و فر بخارپز (بن ماری پانچ) کاربرد دارند. ابعاد این ظروف براساس استانداردهای اصولی تعیین می شود تا بتوانند در همه جای دنیا مورد استفاده قرار گیرند. فروش ظروف بن ماری استیل در گروه تولیدی مجملی راه را برای کارآفرینان و سرمایه گذاران در صنایع غذایی هموار می سازد.

بن ماری یک لغت فرانسوی و نام دستگاهی کاربردی در علوم آزمایشگاهی است. این لغت در زبان انگلیسی به معنای حمام آب گرم است. علاوه بر این در روشی به نام (روش بن ماری) از حرارت دهی غیرمستقیم از طریق یک ماده واسط مانند آب، استفاده می شود. ظروف بن ماری در صنایع غذایی برای نگهداری مواد غذایی در دمایی خاص کاربرد دارند. این ظروف براساس نوع نیاز از جنس های مختلفی ساخته می شوند. معمولا از جنس استنلس استیل هستند و بسته به نیاز ممکن است از جنس های دیگری مانند پلی کربنات نیز ساخته شوند.

فروش ظروف بن ماری استیل

فروش ظروف بن ماری استیل

 

  • انواع ظروف بن ماری بسته به نوع کاربرد، عمق متفاوتی دارند. عمق این ظروف معمولا 50، 100، 150 یا 200 میلی متر بوده و براساس سفارش مشتری قابل تغییر است.
  • جنس ظروف از استنلس استیل با ضخامت ورق 8/0 میلی متر است.
  • ظروف بن ماری به روش کشش عمیق تولید می شوند. بنابراین دارای بدنه ای یکپارچه و بدون درز هستند. این امرتاثیر به سزایی در بهداشت ظروف، جلوگیری از زنگ زدگی و در نتیجه افزایش عمر مفید این محصول دارد.
حتما بخوانید :   تجهیزات رستوران در اصفهان

گروه تولیدی مجملی با تولید و فروش ظروف بن ماری استیل به رستوران ها، فروشگاه های فست فود، هتل ها، تالارهای پذ یرایی، کارخانجات و همچنین درمانگاه ها و بیمارستانها گامی موثر در توسعه صنایع غذایی در داخل و خارج از کشور برداشته است. رعایت مسائل بهداشتی، جلوگیری از به هم ریختگی محیط کار، مقاومت بالای ظروف و امکان شستشوی آسان آنها از جمله دلایلی هستند که سودمندی این تجهیزات را توجیه می کنند.

فروش ظروف بن ماری استیل

قیمت ظروف استیل بن ماری

گروه صنعتی مجملی، تولید و فروش ظروف بن ماری استیل را در ابعاد و اندازه های مختلف محقق کرده است. این ظروف متناسب با تجهیزات رستوران، تجهیزات فست فود و تجهیزات کافی شاپ به مشتریان عزیز ارائه می شوند. قیمت ظروف مستقیما به جنس، ابعاد، عمق و میزان ضخامت ورق مورد استفاده در تولید آن بستگی دارد. مشتریان می توانند برای استعلام قیمت به روز محصولات با مشاوران ما تماس بگیرند و این محصول را با کیفیت بالا و متناسب با نوع نیاز خود تهیه کنند.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره