تجهیزات رستوران
هود صنعتی
29 شهریور 1399
وسایل کافه
فرنچ پرس
30 شهریور 1399
Rate this post

از آنجایی که پیتزا غذای رایج در منوی اغلب رستوران ها و مجموعه های غذایی است تجهیزات پخت آن نیز از جمله تجهیزات مهم حین راه اندازی رستوران می باشد. جهت پخت پیتزا انواع فر موجود می باشد که یکی از آنها فر ریلی گاسرو است. انواع فر پیتزا را می توانید در سایت مشاهده کنید. فر پیتزا 

فر گاسرو یکی از بهترین تجهیزان پخت پیتزا در صنعت فر پیتزا شناخته شده است. همانطور که بیان شد جهت پخت پیتزا انواع فر موجود می باشد که ما در این مقاله به بررسی ویژگی ها و مشخصات فر گاسرو می پردازیم.

بررسی فر ریلی گاسرو:

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در زمانهایی که اوج حضور مشتریان است، تعداد زیادی مشتری با هم در رستوران شما درخواست پیتزا داشته باشند. در این مواقع یکی از عوامل موثر در جذب بیشتر مشتری پاسخگویی سریع و ارائه سریع سفارش مشتری بدستشان است. به این ترتیب در صورتی که فر پخت پیتزا شما توانایی پخت تعداد زیادی پیتزا به صورت همزمان نداشته باشد شما دچار مشکل می شوید. فر پیتزا ریلی نیز در این مواقع پاسخگوی نیاز شما نمی باشد. شاید راه حلی که شما به ذهنتان می رسد این باشد که آشپزان باید سریع کارکنند تا بتوان پاسخگوی مشتری بود، در صورتی که هرچقدر پرسنل و آشپزانن سریع تر کار کنند باز نیز نمی توان مشکل را حل کرد.

حال فر ریلی گاسرو اقدام به حل این مشکل کرده به صورتی که می توان همزمان تعداد زیادی پیتزا را پخته و مشتریان را راضی نگاه داشت. برای بررسی مشخصات و محاسن این فر با ما همراه باشید.

حتما بخوانید :   چای ساز انتیک

مشخصات:

  • دارای بدنه تمام استیل مقاوم ساخت شرکت هیوندای کره جنوبی
  • ساخت کشور کره جنوبی
  • مناسب جهت پخت انواع پیتزا،برگر،استیک و…
  • مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند(13 ال ای دی با کدهای مخصوص)
  • مصرف کم گاز و برق و بهینه شده
  • پخت پیتزا در عرض 4 الی 5 دقیقه
  • شستشو و باز و بست سریع و آسان

فرریلی

محاسن فر ریلی گاسرو:

1.پخت تعداد زیادی پیتزا به صورت همزمان:

تمام فرهای ریلی تعداد مشخصی از ظروف پیتزا را می توانند در خود نگه دارند در این مورد با هم شباهت دارند تفاوت در زمان پخت هر پیتزا است. فر ریلی گاسرو یکی از محبوبترین برندهای فر پیتزا است که در ساعت می تواند 60 الی 90 پیتزا را می تواند آماده کند.

2.پخت یک دست و کامل پیتزا:

فر ریلی گاسرو خرارت را به یک اندازه روی تمام سطح پیتزا پخش می کند و این مانع از سوخته شدن قسمتی از پیتزا و در عین حال نپختن قسمتی دیگر یا آب انداختن پیتزا و یا خشک شدن آن می گردد.

3.کاهش مصرف انرژی:

اکثر فرهای پیتزا باید تمام مدت زمان روشن باشند زیرا زمان زیادی را لازم دارند تا گرم شوند در حالی که فر ریلی گاسرو در کمترین زمان ممکن گرم می شود.

4.عدم انتقال حرارت به محیط:

مشکل اکثر آشپزان و سختی کارشان این باشد که دائم با حرارت در ارتباط هستند. فر ریلی گاسرو این مشکل را حل کرده به گونه ای که هیچ گونه حرارتی به بیرون انتقال نمی دهد و هوا را گرم نمی کند.

برای مشاهده مشخصات این فر می توانید در سایت آپارات فیلم فر ریلی گاسرو را مشاهده کنید.

حتما بخوانید :   پرینتر حرارتی چیست؟؟

گروه صنعتی مجملی انواع فر پیتزا مانند فر پیتزا ایتالیایی فر پیتزا ریلی و… را ارائه می دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط بیشتر ما را در پیج اینستاگراممون دنبال کنید.

 

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره