فر پیتزا ریلی لینکلن در اصفهان

طرز استفاده از سرخ کن هنی پنی
طرز استفاده از سرخ کن هنی پنی
26 فروردین 1402
راه اندازی کنتاکی در اصفهان
راه اندازی کنتاکی در اصفهان
28 فروردین 1402
5/5 - (2 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم تا شما را با فروش فر پیتزا ریلی لینکلن در اصفهان و نحوه ی کارکرد و مشخصات ظاهری آن را به طور اختصار برای شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

یکی از بهترین و فر پیتزا ریلی خارجی در بازار فر پیتزا ریلی لینکلن می باشد . لینکلن برند امریکایی است که در زمینه تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی وسایت و تجهیزات بسیار خوبی به بازار عرضه نموده است که یکی از موارد بسیار خوب در بازار فر پیتزا ریلی لینکلن می باشد.

فر پیتزا ریلی لینکلن با دارا بودن سیستم انرژی بهینه به نسبت انواع مشابه خود جایگاه ویژه ای در میان طرفداران پیدا نموده است چرا که با کاهش مصرف انرژی بین 15 الی 30 درصد تولید گردیده است.

نحوه ی پخت در فر پیتزا ریلی لینکلن

شما برای پخت انواع پیتزا از جمله پیتزا امریکایی و پیتزا ایتالیایی و یا انواع ساندویچ های تنوری می توانید از فر پیتزا ریلی لینکلن استفاده نمایید. فر پیتزا ریلی لینکلن با داشتن نوار نقاله قابل تنظیم بین 1 الی 30 دقیقه و با توجه به تولید حرارت چیزی در حدود 250 الی 575 دره ی فارنهایت و با دارا بودن سرعت پخت 60عدد در ساعت می تواند روند بسیار مناسب و با سرعت بالایی برای ارائه پیتزا و پخت عالی به مشتری شما باشد.

شکل ظاهری فر پیتزا ریلی لینکلن

دهنه ی ریل فر پیتزا ریلی لینکلن 46 سانتی متر می باشد و قابلیت ارتفاع 3 طبقه بر روی یکدیگر را نیز دارا است.

حال به سبب همین ویژگی های متمایز و عالی تیم آشپزخانه ی صنعتی مجملی نیز قادر به ارائه و فروش فر پیتزا ریلی لینکلن در اصفهان و به دیگر نقاط ایران خواهد بود و هنگام فروش شما را با نحوه ی کارکرد و عملکرد دستگاه آشنا خواهد ساخت و این دستگاه شامل خدمات پس از فروش این فروشگاه نیز خواهد شد.

حتما بخوانید :   تولید کننده ی انواع فر پیتزا در اصفهان
برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره