راهنمای خرید سرخ کن صنعتی + نکاتی در خصوص انتخاب سرخ کن
راهنمای خرید سرخ کن صنعتی + نکاتی در خصوص انتخاب سرخ کن
23 اردیبهشت 1403
راهنمای نگهداری اجاق گاز صنعتی فر دار
راهنمای نگهداری اجاق گاز صنعتی فر دار
31 خرداد 1403
5/5 - (1 امتیاز)

تاریخچه

گروه تجهیزات آشپزخانه مجملی با دارا بودن واحدهای تولید و خدمات با بیش از 20 سال سابقه در کشور در حوزه راه اندازی فست فود و رستوران و کافی شاپ و نیز تجهیزات نانوایی و قنادی در حال فعالیت است. این مجموعه از ابتدای فعالیت تا کنون همیشه با نگاه به بخش تحقیق و توسعه سعی نموده تا کیفیت محصولات خود را ارتقا داده و در بالاترین سطح کیفی بین رقبا نگه دارد تا بدین وسیله مشتریان عزیز از محصولات و خدمات این شرکت راضی باشند.

رویکرد

گروه فنی و مهندسی مجملی با رویکرد دانشگاهی، کانسپت تمام پروژه های حرفه ای خود را به صورت ویژه بررسی کرده و همچنین با ارائه نقشه های فنی و الکترومکانیکال، آشپزخانه های بینظیری از لحاظ کیفیت و طراحی را به مشتریان خود پیشنهاد می نماید.

خدمات و پشتیبانی

همواره یکی از دغدغه های بزرگ مشتریان در این صنعت، خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات بوده است. لازم به ذکر است که کلیه محصولات تولید شده توسط گروه صنعتی مجملی با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر ارائه میگردد. همچنین این مجموعه با داشتن گروه های پشتیبانی و خدمات پس از فروش در بیشتر شهرهای ایران، خیال مشتریان خود را از این بابت راحت کرده و تلاش می کند تا مسیر دسترسی مصرف کنندگان و خریداران به پشتیبانی و ارائه خدمات مورد نیاز را هر چه بیشتر تسهیل نماید.

مشاوره قبل از خرید

یکی از افتخارات گروه تولیدی صنعتی مجملی دارا بودن مشتریان عزیز از سراسر ایران می باشد. این مجموعه در اکثر شهر ها دارای نمونه کار فعال در زمینه رستوان و فست فود و کافی شاپ بوده و مشتریان و خریداران می توانند با تماس با بخش فروش این شرکت و مراجعه به واحدهای صنفی از نزدیک با محصولات تولید شده توسط این برند آشنا شوند و بررسی های لازم را عمل آورند.

حتما بخوانید :   وسایل کنتاکی

طراحی و اجرای ایده ها و کانسپت های مختلف

یکی دیگر از برنامه های گروه تولیدی صنعتی مجملی بحث ایده پردازی و توسعه ایده برای مشتریان عزیز می باشد. با توجه به تغییر و تحولات در صنعت آشپزخانه ها و همچنین رقابت شدیدی که در سالیان اخیر میان مجموعه های غذایی در کشور بوده است، اجرای ایده های جدید و طراحی های نو سهم بسزایی در پیشرفت کسب و کار ها دارد که این مهم نیز توسط گروه مجملی به صورت کامل اجرا می گردد. با توجه به حضور این گروه در نمایشگاه های داخلی و خارجی و همچنین ارتباطی که با بسیاری از آشپزهای بین المللی دارد، این بستر برای شما مشتریان عزیز فراهم گردیده تا ایده ها و کانسپت های مختلف خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و با بحث و بررسی و مشاوره تخصصی در این زمینه یک کار بی نقص و بینظر را در شهر و محل کار خود متناسب با ایده خودتان داشته باشید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره