پوره کن پیاز
پوره کن پیاز تجهیزات آشپزخانه صنعتی
4 شهریور 1399
تجهیزات کافی شاپ
وارمر شکلات و نوتلا تجهیزات کافی شاپ
6 شهریور 1399
Rate this post

پیشرفت علم و تکنولوژی موجب تغییرات بسیاری در زندگی انسانها شده است. این تغییرات در بسیاری از مراحل زندگی مشهود است. از پزشکی گرفته تا فعالیت عادی روزمره. یکی از تغییراتی که این پیشرفت علم به وجود آورده در رستوران ها می باشد. پیشرفت تکنولوژی در تجهیزات رستوران امروزه تغییراتی را به وجود آورده که علاوه بر اینکه موجب بهبود فرآیند رسیدگی به مشتریان گردیده، بسیاری از اقدامات را آسان کرده است. شاید تصور کنید که تجهیزات رستوران فقط شامل فر،فر پیتزا،  دیگ پخت برنج،  سینک ظرشویی، اره استخوان بر و….

باشه ولی قابل ذکر است که با ورود تکنولوژی به تجهیزات رستوران جهت اقداماتی مانند ثبت سفارش و دریافت سفارش پرداخت صورتحساب و آوردن غذا و….نیز ابزارها و تجهیزاتی طراحی شده اند که موجب سهولت در کار رستوران داری شده اند. این ابزارها می تواند شامل:

1.ربات گارسون

2.کیوسک سفارش

3.میزهای دیجیتال و سیستم رزور اتوماتیک

4.تکنولوژی واقعیت مجازی در استخدام نیروهای جدید

5.سنسورهای دمای بلوتوثی

6.و….

با این تجهیزات بنشینید و تماشا کنید که طور فن آوری متوجه می شود غذای موردعلاقه شما چیست؟امروزه به علت رقابتی که میان رستوران داران در جذب مشتری بیشتر به وجود آمده یکی از مواردی که می تواند در جذب مشتری بیشتر نیز کمک کند استفاده از تکنولوژی در فرآیند رستوران داری است. حال در زیر به بررسی تعدادی از این تجهیزات می پردازیم.

1.سنسورهای دمای بلوتوثی:

استانداردهای HACCP (ایمنی غذا) یکی از نکات مهمی است که رستوران داران باید در نظر بگیرند. چک کردن دمای تجهیزات رستوران که جزو اجزا مهم هستند  نیز یکی از این استانداردها است. اغلب رستوران داران این کار را به صورت دتی اندازه گیری می کنند .با استفاده از سنسورهای دما این کار در کمتر از 4 ثانیه انجام می شود. همچنین این سنسور های بلوتوثی می توانند به صورت وایرلس اطلاعات مربوط به دما را در فایل مخصوص ایمنی غذا(HACCP) ذخیره کنند که دیگر مدیران نیازمند این کار نیستند.

حتما بخوانید :   وسایل فست فود دست دوم در اصفهان

 

2.کیوسک سفارش:

این نیز از دیگر تجهیزات رستوران است که موجب سهولت در فرآیند سفارش گیری مشتریان می گردد. که این خود نیز موجب افزایش مشتری می گردد.جهت اطلاعات بیشتر راجع به صفحه  کیوسک سفارش بروید.

تجهیزات رستوران

3.ربات گارسون:

امروزه استفاده از ماشین آلات و رباتها در بسیاری از صنایع ورود پیدا کرده. رستورانها نیز از این موضوع مستثنی نیستند. ربات گارسون علاوه بر سهولت در کار موجب جذابیت برای مشتریان نیز می گردد. این رباتها توانایی های زیادی می توانند داشته باشند که از جمله آنها می توان به حفظ  و دخیره اطلاعات مربوط به مشتریان مانند:

  1.  تاریخچه غذاهای که مشتری تا امروز خورد است
  2. مهمترین و مورد پسندترین غذای مشتری
  3. اعلام تاریخ تولد یا دیگر تاریخ های مهم برای مشتری و غافلگیر کردن مشتری همچنین پرسنل شما می‌توانند مشتریان را از روند دقیق آماده شدن غذای خود مطلع کنند و از این طریق تجربه جدیدی را به آنها نشان دهند.

تکنولوژی رستوران

با وجود این موضوع بد نیست شما نیز به این تجهیزات فکر کنید و در صورت تمایل اقدام به راه اندازی این تجهیزات کنید. گروه صنعتی مجملی در تجهیز رستوارنهای شما از صفر تا صد راه اندازی همراه شماست جهت اطلاعات بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام و یا کانال تلگرام ما مراجعه کنید. گروه صنعتی مجملی تمام تجهیزات رستوران،وسایل فست فود، تجهیزات کنتاکی، فرپیتزا، تجهیزات آشپزخانه های صنعتی را دارا می باشد جهت دریافت لیست تجهیزات موردنیاز رستوران فست فود کنتاکی می توانید به منوی  خدمات  مراجعه کنید.

 

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره