تجهیزات رستوران
تجهیزات رستوران و تکنولوژی
5 شهریور 1399
تجهیزات رستوران
راه اندازی رستوران بدون تجربه قبلی
10 شهریور 1399
Rate this post

نوتلا برندی تجاری از شکلات فندقی است. تاریخچه این شکلات به جنگ جهانی دوم بر می گردد. منشا این ترکیب که شامل کاکائو و فندق است به ناپلئون منصوب است. نوتلا در زمان چنگ جهانی دوم نانوایی به علت مشکلات چنگ و قیمت بالای شکلات مقداری فندق و شکر و کرده را با هم ترکیب کرد.و در نهایت خمیری ارزان بدست امد تا همه مردم بتوانند از ان استفاده کنند. امروزه نوتلا از جمله شکلاتهای پرطرفدار بین مردم شده است. که در پی آن مشاغل نوتلابار نیز تاسیس شدند. یکی از ابزراهای موردنیاز این مشاغل وارمر شکلات و نوتلا است.

وارمر شکلات و نوتلا:

شکلات از جمله مواد غذایی پرطرفدار در میان تمام سنین از مردم است که در سراسر جهان مصرف می شود. حال کاکائو در این بین نیز طرفداران زیادی دارد که علاوه بر خوردن در تزیین کیک و مواد غذایی خود از آن نیز استفاده می کنند. امروزه در منوی کافه ها انواع نوشیدنی ها وجود دارد که در ترکیبات اکثر این نوشیدنی ها کاکائو و شکلات نیز وجود دارد. حال در این بین سرو شکلات گرم و مایع روی انواع دسرها است. شاید تا به حال دیده باشید که در بعضی از کافه ها برای ذوب کردن شکلات و کاکائو از ظروف بن مارس ایتفاده کرده و برای ریختن شکلات روی نوشیدنی شما از ابزرای مانند مالقه و قاشق استفاده می کنند. این کار از نظر بهداشتی و هم چنین زیبایی از دید مشتری کار پسندیده ای نیست. از این رو دستگاهی به نام وارمرشکلات و نوتلا توسط شرکت صنعتی remta(ترکیه) که از جمله تولیدکنند گان تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات رستوران و تجهیزات فست فود است، ساخته شده است. این دستگاه علاوه بر حفظ ظاهر و زیبایی بخشیدن به فضای کافی شاپ از نظر رعایت بهداشت نیز بسیار مناسب است.

حتما بخوانید :   فر سیب زمینی برقی

تجهیزات کافی شاپ

مشخصات وارمر شکلات و نوتلا:

وارمر شکلات و نوتلا در دو نوع تک،دوقلو،سه قلو

مناسب برای قنادی ها،شیرینی پزی ها،کافه ها،نوتلابارها

جهت گرم نگه داشتن شکلات با دمای مناسب که موجب سالم ماندن شکلات و در دسترس بودن آن می شود

دارای ظاهر زیبا و قابل قبول

قابل حمل

جنس بدنه فولادضدزنگ

پایین بودن مصرف برق

تنظیم دمای اتوماتیک و دارای ترموستات تنظیم دما

از این رو گروه تولیدی صنعتی مجملی با سابقه چندین سال فعالیت در ساخت و طراحی و عرضه نجهیزات آشپرخانه های صنعتی، تجهیزات رستوران، تجهیزات فست فود و وسایل کافی شاپ اقدام به ارائه دستگاه وارمر شکلات و نوتلا نموده است که دستگاهی مفید برای بستنی فروشی ها کافه ها و نوتلابارها است.جهت دریافت اطلاعات بیشتر این دستگاه می توانید به پیج اینستاگرام ما و یا کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

 

 

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره