راه اندازی رستوران بدون تجربه قبلی

تجهیزات کافی شاپ
وارمر شکلات و نوتلا تجهیزات کافی شاپ
6 شهریور 1399
سیب زمینی تنوری
فر سیب زمینی برقی
11 شهریور 1399
Rate this post

چگونه یک رستوران موفق را راه اندازی کنیم بدون اینکه تجربه قبلی راه اندازی رستوران و رستوران داری داشته باشیم. سالیانه افرادزیادی وارد این حوزه می شوند و به علت اینکه تجربه ای در این زمینه ندارند شکست می خورند. راه اندازی رستوران یک رابطه دوستیابی است به طوری که شما با یک ارتباط موفق می توانید یک رستوران موفق را راه اندازی کنید. در این بین یک سری نکاتی است که باید رعایت کنید. که در این مقاله و در ادامه ویدیویی از صحبتهای جناب آقای داوود مجملی این نکات را به طور مفصل بیان می کنیم. جهت دریافت لیست تجهیزات رستوران،تجهیزات کافی شاپ، لوازم فست فود و…سایت ما را دنبال کنید.

1.مکان خوبی پیدا کنید:

منظور از مکان خوب گرفتن یک موقعیتی با اجاره بالا یا یک نقطه خاصی در شهر نیست. منظور این است که شما قبل از تصمیم در این رابطه با همسایگان مشورت و نظرسنجی کنید . آن منطقه را خوب ارزیابی کرده و رستورانهای مشابه در آن منطقه را خوب بررسی کنید زیرا در صورت وجود کار مشابه فعالیت شما در آن منطقه، کار شما سخت تر شده و نیازمند تلاش بیشتر است. اما در صورتی که قبل از راه اندازی رستوران خود با همسایگان آن منطقه مشورت کنید متوجه نیازهای آن منطقه شده و متوجه می شوید که چه کاری در آن منطقه نیاز است و درصورت راه اندازی با موفقیت روبرو می شود. به عنوان مثال ممکن است اگر شما در یک منطقه فقط وعده های صبحانه و ناهار ارائه دهید بسیار بیشتر بازدهی داشته باشد تا ارائه یک وعده شام شیک.

حتما بخوانید :   اهمیت طراحی دکوراسیون رستوران

راه اندازی رستوران

2. داشتن هدف جهت راه اندازی رستوران:

شاید اصلی ترین و مهمترین نکنه ای که قبل از انجام هرکاری باید در نظر گرفت هدف از انجام آن کار است. در راه اندازی رستوران این موضوع دارای اهمیت بالایی است. گاهی پیش میاد که مدیران رستورانها خودشون نیز نمی دانند در راه اندازی رستوران خود چه کاری می خواهند انجام دهند. و با شلوغ کردن منوی رستوران و ترکیب موضوعات مختلف مشتری را دلسرد می کنند. مشتری با یک انتظاری وارد رستوران شده درصورتی که انتظارات آن برآورده نمی شود. و از آن رستوران زده می شود و این حس را به دیگر مشتریان و دوستان و آشنایان خود انتقال می دهد. و به این صورت از تعداد مشتریان کاسته شده و به مشکل بر می خورید. بنابراین که موضوع خود را گسترده کنید و موضوعات مختلف را با هم در نظر بگیرید یک مفهوم را هدف قرار داده و روی آن کار کنید تا موفق تر شوید.

3.مشاوره و مشورت گرفتن از دیگران:

بیشتر مسائل و کارهایی که در دیگر کارها وجود دارد در کار رستورانداری نیز وجود دارد به عنوان مثال استخدام نیرو.سیستم های حسابداری و….در این صورت می توانید برای راهنمایی گرفتن در این زمینه ها از افراد کاردان در این زمینه ها مشورت بگیرید.

4.تعهد:

تعهد در راه اندازی هر کاری بسیار مهم است از جمله راه اندازی رستوران. زیرا شما بدون تجربه قبلی می توانید رستورانی راه اندازی کنید ولی بدون تعهد هیچ کاری امکان پذیر نیست. منظور از تعهد می تواند به این مفهوم باشد که اگر فردی قصد راه اندازی رستوران را دارد باید خود نیز به طور مستمر در رستوران و مجموعه خود حضور داشته باشد و پیگیر تمام اتفاقات مجموعه خود باشد. اما متاسفانه عده ای فقط مجموعه خود را راه اندازی می کنند و سپس آن را به امان خدا رها می کنند. تعهد می تواند تضمین حائز اهمیتی در موفقیت  رستوران شما باشد. و لازمه این اتفاق این است که شما از ابتدای شروع کار تا پایان آن به ویژه در ابتدای شروع کار به طور مستمر در مجموعه خود حضور داشته باشید و خود مشکلات را حل کنید. بنابراین تعهد موضوع بسیار مهمی است که باید رعایت شود.

حتما بخوانید :   کافه رستوران سیار چیست؟

سالیانه افرادزیادی وارد این حوزه می شوند و شکست می خورند. موفق شدن بدون تجربه قبلی لازمه اش رعایت نکاتی است که در این مقاله بیان شد و در ادامه نیز از دیدن ویدیو غافل نشوید.

تجهیزات رستوران

برای دیدن ویدیوی کامل این موضوع از زبان جناب آقای داوود مجملی به راه اندازی رستوران بدون تجربه قبلی مراجعه کنید.

 

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه راه اندازی رستوران و..به پیج اینستاگرام ما یا کانال تلگرام ما مراجعه کنید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره