عوامل تاثیرگذار برای خرید فر پیتزا

فر پیتزا ریلی لینکلن در اصفهان
آیا با تفاوت ها فر پیتزا ریلی و دیگر فرها آشنا هستید؟؟
24 آذر 1397
راه اندازی مجموعه ی قهوه فروشی عقیق در اصفهان
راه اندازی مجموعه قهوه فروشی عقیق در اصفهان
28 آذر 1397
Rate this post

همانطورکه در مقاله ی قبلی به تفاوت انواع فرها پرداختیم در ادامه به دیگر عوامل موثر برای خرید فر پیتزا می پردازیم.

یکی از عوامل موثر برای خرید فر پیتزا در بحث فرهای پیتزا فضا می باشد به طور مثال مغازه هایی که کوچک باشند فرهای طبقه ای و یا گردون فایده ای برای آن ها نخواهد داشت نصب یک فر پیتزا گردون برای پخت 20 عدد پیتزا به ابعاد 1.5 در 1.5 متر مربع به فضا نیاز خواهد داشت و همین طور 20 سانتی متر مربع هم اگر با نفری که برای کار با فر گردون نیاز هست حدود 1.7 فضا از آشپزخانه ی شما را اشغال می کند.

عوامل موثر برای خرید فر پیتزا در مرحله ی بعدی سهولت کار می باشد به طور مثال شما برای کار با فر ریلی نیاز به نفر اضافه و به اصطلاح فربان نخواهید داشت و این موضوع سبب کاهش هزینه های شما نیز خواهد شد و نیاز به حقوق اضافه نخواهید داشت .
فربان به اصطلاح به کسی گفته می شود که باید مراقب فر و پیتزا باشد و پیتزا را جابه جا کند تا نسوزد مثلا در فرهای سنگی و یا گردون اگر یک دور اضافه تر رود سبب سخت پیتزا و یه دور کمتر سبب خامی پیتزا خواهد شد پس فر فربان باید مهارت خاصی نیز داشته باشد و در این زمینه تجربه و تبحر داشته باشد.

حال به طور روتین مشاوره پیش از خرید فر برای مشتری و عوامل موثر برای خرید فر پیتزا را برای شما بیان می کنیم:

حتما بخوانید :   فر پیتزا صندوقی

اول اینکه فضای مد نظر برای قرارگیری فرپیتزا را سوال می کنیم که اگر فضای کوچکی در اختیار دارد از پیشنهاد یک سری از فرها خودداری کنیم . مورد بعدی اینکه از مشتری سوال می شود چه نوع پیتزایی قصد دارد در منوی خود قرار دهد و به مشتری ارائه دهد . مثلا بعضی از مشتریان ذکر می کنند که قصد ارائه ی هم پیتزا ایتالیایی و هم پیتزا امریکایی را دارند حال نکته ای که بد نیست به آن توجه نمایید فرهای پیتزا ایتالیایی از لحاظ بصری نمایش بسیار ویژه ای دارد و برای بسیاری از مشتریان جذاب و خود می تواند سبب جذب مشتری شود برای همین ما اکثرا به مشتریان در صورتی که از نظر فضایی مشکلی نداشته باشند پیشنهاد می کنیم تا این نوع فر را در معرض دید قرار دهند .
به همین سبب و به دلیل گران بودن فرهای کف سنگ که به نسبت بقیه ظرفیت کمتری نیز دارند ما به اکثر مشتریان در صورت نمایش ندادن توصیه برای خرید فرهای کف سنگ را نمی کنیم چون کاربری مناسبی برای آن ها ندارند و به جای آن با خرید فر پیتزا ریلی و یا گردون ( که توصیه بیشتر فر ریلی می باشد ) تهیه نمایند و با استفاده از خرید ظروف مناسب برای تهیه ی پیتزا ایتالیایی و یا پیتزا امریکایی به پخت آن بپردازند.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره