تنور پیتزا ایتالیایی
9 اسفند 1397
کباب پز تابشی - تجهیزات رستوران
کباب پز رستورانی
29 اسفند 1397
5/5 - (1 امتیاز)

فر پخت ترکیبی رشنال Rational به شما کمک می کند که تمام ایده ها و افکار خود را به واقعیت تبدیل نمایید و شما با علاقه آشپزی کنید لذا با این دستگاه شما با همه پنج حواس خود آشپزی می کنید.
آیا یک سیستم پخت و پزی وجود دارد که همیشه غذا را به روشی که دقیقا شما می خواهید آماده کند ؟ آیا آن باعث الهام و کاهش برخی کارهای رومزه و طاقت فرسا است ؟ آیا پیوسته زمانی که به آن نیاز دارید آنجاست ؟ آیا آن به گونه ای که فقط و فقط مد نظر شماست کار می کند ؟  در رستوران ، فست فود و حتی کافی شاپ میتوانید از این دستگاه منحصر بفرد استفاده کنید و سرعت عمل و کیفیت غذای خود را بالا ببرید.

درباره فر پخت ترکیبی رشنال

این سیستم پخت که ما آنرا برای شما ساخته ایم دارای یک دستگاه سلف کوکینگ ®SelfCookingCenter پنج حسی می باشد ، دستگاهی که یک پشتیبان عالی و بی نقص برای شما خواهد بود.
سلف کوکینگ ®SelfCookingCenter پنج حسی تنها سیستم پخت در دنیا است که دارای این پنج حواس می باشد به این دلیل که احساس می کند ، تشخیص می دهد ، پیشتر فکر می کند ، از شما می آموزد و حتی با شما ارتباط برقرار می کند.

این تجهیز جدید رشنال Rational نتیجه چهل سال تحقیقات در زمینه پخت و پز می باشد ، آن توسط آشپزها برای آشپزها توسعه یافته است در کنار یکدیگر با دانشمندان مواد غذایی ، فیزیکدانان و مهندسین ، توانیستیم باعث بالا بردن کیفیت غذا ، کارامدی و پخت هوشمندانه تا حد یک استاندارد جدید و قابل قبولی برای شما شویم ، یک معیار و استانداردی که دارای مزیت هایی است که شما قدردان آن خواهید بود.

حس میکند ، شرایط و وضعیت کنونی محفظه پخت و پایداری غذا را حس می کند.تشخیص می دهد ، اندازه، مقدار بار و وضعیت محصولات و میزان برشته شدن را محاسبه می کند.فکر می کند ، جلوتر فکر می کند و ایده های مسیر پخت را تعیین نموده تا شما را به نتیجه داخواهتان در زمان آشپزی برساند.یاد می گیرد ، دستگاه روشهای پخت که شما ترجیح میدهید را فرا گرفته و بر طبق آنها عمل می کند.ارتباط برقرار می کند ، دستگاه با شما ارتباط برقرار نموده و به شما آنچه که توسط رشنال Rational در حال انجام می باشد را نشان می دهد تا معیارهایتان را اجرا کند.

هوش تمام عیار فر پخت ترکیبی رشنال

منحصر بفرد ، باهوش و مفید ، شما به دنبال یک دستیار قابل اعتماد می گردید ، ما آنرا داریم دستگاه سلف کوکینگ پنج حسی
شما خواسته خود را از چگونگی غذاهایتان تعیین نموده و دستگاه سلف کوکینگ ایده های شما را به طور کاملا دقیق و قابل اطمینان پیاده سازی خواهد کرد ، برای ما و همیشه سرآشپز کسی است که درباره نتیجه نهایی تصمیم میگرد تا به نتیجه مطلوب و دقیق مورد نظر خود برسد.
دستگاه جدید می تواند باعث آرامش خاطر یک تیم آشپزی باشد . فناوری انحصاری با کارایی عالی برای یکنواختی منحصر به فرد ، کیفیت غذا و عملکرد پخت ۱۰۰% اشباع در بخار ، محرک هوا ترکیب شده تا ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت و بیشترین رطوبت زدایی محفظه پخت تا ۱۰۰ لیتر بر ثانیه . iLevelControl شما سریعتر خواهید بود اگر به سادگی به طور همزمان وعده های مختلفی را آماده کنید iLevelControl به شما نشان می دهد که کدام غذاها را می توان در کنار هم طبخ نمود اینکار زمان ، پول، فضا و انرژی شما را حفظ خواهد کرد.

حتما بخوانید :   تجهیزات فست فود دست دوم در اصفهان

سیستم های مختلف فر رشنال

Efficient CareControl سیستم پاکسازی خودکار منحصربفرد توانایی تشخیص کثیفی و رسوبات آهکی را دارد و آنها را تنها با لمس یک دکمه از بین میبرد.
به عنوان یک آشپز باتجربه ، شما میدانید که غذای شما چگونه باید باشد تا مشتریان تان آنرا بپسندند و این دقیقا چیزی است که شما مشخص خواهید کرد برای مثال اگر گوشت شما باید در درجات بالا و متوسطی کبابی شده و به رنگ قهوه ای تیره یا روشن درآید ، کنترل پخت من iCookingControl تمام مشخصات و خواسته های شما را به طور کاملا دقیقی بکار خواهد برد.

این تکنولوژی بسیار خوب عمل میکند تنها به دلیل اینکه چهل سال تجربیات با ارزش جمع آوری شده رشنال ، از جستجو و تحقیق در زمینه نحوه و مراحل پخت و تمام این تجربیات در این دستگاه تعبیه گردیده است.
دستگاه فوق خودش را با تنظیمات مطابق خواشته آشنا نموده و اگر شما از نتیجه به دست آمده رضایت داشته باشید ، آنها را در خود نگهداشته و هر زمانیکه شما و تیم آشپزیتان تمایل دارید قادر به دسترسی همه آنها فقط با فشار یک دکمه هستید ، همچنین بهترین نکته ای موجود در این باره این است که اصلا مهم نیست که آیا دفعه بعدی میخواهید مقدار غذای مورد نظر را تغییر دهید و آنرا کمتر یا بیشتر نمایید یا حتی آیا شما می خواهید اندازه محصول مورد نظر کوچکتر ، بزرگتر ، نازکتر یا ضخیم تر باشد ، خوراک شما همیشه و به طور دقیق به گونه ای که شما می پسندید پخته خواهد شد.
شما تنظیمات مورد نظر خود را برای رسیدن به نتیجه دلخواه مشخص نموده کنترل پخت iCookingControl ایده شما را پیاده سازی خواهد نمود.  میفهمد ، می آموزد ،

فر پخت تركيبى رشنال

روش عملکرد فر رشنال

دستگاه سلف کوکینگ خودپز مرکزی پنج حسی اندازه ، مقدار بار و وضعیت محصولات تان را دریافت و تشخیص می دهد و اندازه مناسب برای برشته شدن و همچنین رنگ برشتگی را خودش محاسبه میکند ، مطابق با نتیجه مطلوب ، دستگاه تصمیم های ضروری و مورد نیاز را خواهد گرفت و دما ، زمان پخت ، سرعت هوا و وضعیت محفظه پخت را تنظیم نموده که با نیازمندیها غذایتان متناسب باشد.
به محض ایجاد تغییراتی در تنظیمات توسط دستگاه ، سیستم پخت شما را به وسیله صفحه نمایش مطلع خواهد ساخت و همچنین به شما دلیل تغییر تنظیمات را نشان خواهد داد بنابراین نه تنها شما کنترل کاملی بر روی نتیجه دارید بلکه در صورت تمایل میتوانید به صورت مداوم بر روی آن نظارت داشته باشید.

حتما بخوانید :   در انتخاب تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟؟

عملکرد نیمه اتوماتیک

برخی اوقات شما می خواهید به صورت دستی با دستگاه کار کنید.
همچنین شما بطور کاملا طبعیی توانایی اعمال تمام تنظیمات که آنها را بصورت دستی نوشته اید تا درجه یا درصد دقیق به سلف کوکینگ مرکزی پنج حسی را دارید ، شما همچنین بهترین بخارپز فر پخت ترکیبی رشنال را در اختیار دارید که کاربردی ، کامل ، سنتی می باشد.
دستگاه فوق همچنین شامل بخارپز ترکیبی میباشد ، طریقه پخت بخار از ۳۰ درجه – ۱۳۰ درجه سانتی گراد ، کارامدترین مولد بخار تازه با کنترل تولید بخار جدید است که دماهای بخار ثابت ، دقیق و همچنین حداکثر اشباع بخار را تضمین می نماید ، نتایج خودشان گویایی این حقیقت هستند که محصولات به هیچ عنوان خشک نمی شوند ، حفظ و نگهداری رنگهای اشتها آور ، مواد مغذی و ویتامین ها همه ضمانت شده است ، حتی غذاهای بسیار حساس مانند کرم کارامل یا کیک های میوه با حداقل تلاش به بهترین شکل آماده خواهند شد ، حتی در مقادیر بسیار زیاد.

پخت با هوای گرم

طریقه پخت هوای گرم از ۳۰ درجه – ۳۰۰ درجه سانتی گراد ، هوای گرم از همه اطراف به دور غذا میگردد و سریعا با توجه بر میزان پروتئین گوشت حرارت را تنظیم می نماید ، این سبب می شود که به طور شگفت انگیزی پروتئین گوشت حفظ شده و داخل گوشت کاملا آبدار بماند ، هوای گرم ثابت تا ۳۰۰ درجه سانتی گراد ، امکان صرفه جویی در انرژی حتی در زمانیکه دستگاه کاملا پر از غذا شده است را فراهم می کند.
طریقه پخت ترکیبی از ۳۰ درجه – ۳۰۰ درجه سانتی گراد ، در این روش فواید بخار گرم با مزیت های هوای گرم ترکیب شده است ، این فرایند باعث تولید محصولات برشته شده ترد و آبداری میشود و زمان طبخ را به شکل با قابل توجهی کاهش میدهد و ۵۰ درصد کارایی پخت را افزایش میدهد.
بهینه سازی هوای محفظه پخت ، کنترل کلیما پلاس ClimaPlus میزان رطوبت در محفظه پخت را اندازه گیری می کند و جو ایده آلی را تا دقت یک درصد تنظیم میکند ، تردی کبابها که سوخاری شده و نیز آبدار بودن آنها را تضمین میکند.

ویژگی های قابل برنامه ریزی

  • دارای پنج سرعت هوا برای هر محصول شما میتوانید سرعت هوا را متناسب با آن انتخاب نمایید.
  • رطوبت ، رطوبت با دقت بالا برای پخت محصولاتی مانند نان و شیرینی اندازه گیری شده است.
  • خنک کردن ، فن کمکی خنک کننده به خنک نمودن محفظه پخت را تسریع می بخشد.
  • دمای پخت هسته مرکزی ، به منظور آماده سازی محصولات با نتایج پخت بسیار دقیق استفاده میشود.
  • پخت دلتا-تی Delta-T ، تفاوت دائمی میان دمای هسته مرکزی و دمای محفظه پخت تضمین میکند که گوشت نرم باقی بماند و تعداد تکه ها را افزایش میدهد.
  • رنامه ریزی دستی ، ۱۲۰۰دارای اسلات برنامه ریزی تا ۱۲ مرحله میباشد.
  • خواسته شما یک دستگاه سریع و انعطاف پذیر

 

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره