قیمت گزاری انواع سرخ کن های صنعتی

تجهیزات رستورانی به طور تیتر وار
تجهیزات رستوران به طور تیتر وار
8 دی 1397
پرینتر حرارتی
پرینتر حرارتی چیست؟؟
14 بهمن 1397
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم تا شما را با قیمت انواع سرخ کن های صنعتی آشنا سازیم با ما همراه باشید.

سرخ کن صنعتی چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است تا با تعریف نمودن سرخ کن های صنعتی کمی با آن ها آشنا شوید تا سپس به قیمت انواع سرخ کن های صنعتی بپردازیم.
اگر شما قصد راه اندازی فست فود و یا مغازه ی کنتاکی را خواهید داشت و در سر خود در پی گسترش هر روزه ی آن و پاسخ گویی روزانه بیش از هزاران مشتری را خواهید داشت باید بدانید که سرخ کن صنعتی یکی از واجب ترین وسایل برای راه اندازی مغازه هایی از این دست می باشد.
قطعا خودتون شاهد علاقه ی مردم به سیب زمینی سوخاری، قارچ سوخاری و موادی از این دست هستید ولی اگر شما نتوانید همین مواد غذایی به ظاهر ساده را برای مشتریان خود فراهم کنید و آن ها از طعم رضایت کافی نداشته باشند ممکن است اصلا به سراغ تست بقیه ی غذاهای منوی شما نیز نروند و به همین سادگی جز مشنریان دائمی و ثابت شما نباشند.

حال به دلیل اهمیت سرخ کن ها در فست فود ها سرخ کن های متفاوت و با قابلیت زیادی وارد بازار شده اند. از سرخ کن های ساده با ظروف استیل گرفته تا سرخ کن های مبله و چندجداره و سرخ کن هنی پنی که یکی از برندهای مطرح سرخ کن های تحت فشار که بیشتر برای ران مرغ که دارای استخوان می باشد و لازم است تا همین قسمت سخت آن نیز به خوبی پخته شود مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما بخوانید :   میز کار آشپزخانه

قیمت سرخ کن های صنعتی

حال طبیعی است که هر چه سرخ کن انتخابی شما دارای آیتم های زیادتری شامل فیلتر و یا چند جداره بودن ظروف باشد قیمت بالاتری خواهد داشت. به طور مختصر ارزان ترین سرخ کن ها به ترتیب سرخ کن های استیل و یا ساده ، سرخ کن های مبله ، سرخ کن های با حرارت غیر مستقیم سه جداره ،سرخ کن ها دارای فیلتراسیون می باشد.

شما با مراجعه به تیم آشپزخانه ی صنعتی مجملی و صحبت با کارشناسان بسته به نیازهای خود و منوی غذایی که قصد ارائه ی آن را دارید می توانید سرخ کن دلخواه را خریداری نمایید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره