راهنمای خرید سرخ کن صنعتی + نکاتی در خصوص انتخاب سرخ کن
سرخ کن رستورانی
2 اردیبهشت 1398
لیست تجهیزات مورد نیاز فست فود در اصفهان
نکات خرید تجهیزات مورد نیاز فست فود در اصفهان
5 اردیبهشت 1398
3.3/5 - (3 امتیاز)

میز کار برای سهولت انجام کارهای روزانه ، اهمیت زیادی دارد. داشتن هر ميزكار مختص به كار خاص ، باعث افزايش بهره وري و كاهش هزينه ها و همچنين كاهش فضاهاي پرتي ميشود. به طور مثال همانطور كه در اين كليپ در قسمت ميز استيل سفارشي نشان داده شده است ، چندين ميزكار به صورت اصولي تركيب و ساخته شده است.

میز کار

میز کار صنعتی در واقع فعال ترین عضو خانواده تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد که نقش بسیار مهمی در کلیه مجموعه و زیر مجموعه های آن فراهم می کند و به همین منظور میز کار را در اشکال مختلف و متریال مختلف درست و استفاده می کنند.
میز کار یکی از پرکاربردترین وسایل و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، واحدهای آماده سازی، رستوران و فست فود و کترینگ و کافی شاپ و آبمیوه فروشی و …می باشد.
میزکار یا تخت کار در جنس های مختلفی تولید می شوند.

انواع میز کار

در سال های قبل در آشپزخانه های صنعتی، هتل ها و قصابی ها از قطعات درخت برای میز کار استفاده می کردند و با پیشرفت تکنولوژی از این درخت ها تخته های هموار برای میز کار ساختند و از این میز کارهای چوبی سالیان متمادی استفاده می شد که بعد از مدتی وزارت بهداشت به دلیل اینکه با ضربه هایی که به این میزها چوبی وارد می شود قطعات ریز چوب وارد غذا می شوند استفاده از میز چوبی را ممنوع کرد و تخته های پلاستیک فشرده را جایگزین میز چوبی کرد و از این میز کارها استفاده می شد تا سال 1384 که دوباره توسط وزارت بهداشت به دلیل اینکه کار بر روی میز پلاستیکی باعث جدا شدن قطعات ریز پلاستیک از میز کار شده و وارد غذا می شوند و از آنجا کع سرطان زاست استفاده از این نوع میز ممنوع و همان میز کار چوبی جایگزین میز پلاستیکی شد.

حتما بخوانید :   فروش ظروف بن ماری استیل

داشتن ميزكار استاندارد باعث تسهيل كار و كاهش خستگي كارگر شده و اين باعث افزايش بهره وري ميگردد .
براي داشتن اشپزخانه اي زيبا و اصولي در راه اندازي فست فود و رستوران و كافي شاپ خود با ما همراه باشيد و ما اماده ارايه مشاوره رايگان به شما مشتري گرامي هستيم .

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره