نکات خرید تجهیزات مورد نیاز فست فود در اصفهان

میز کار اشپزخانه
میز کار آشپزخانه
3 اردیبهشت 1398
تجهیزات فست فود در اصفهان
از چه کسانی می توانید برای مشاوره در حوزه ی خرید تجهیزات فست فود کمک بگیرید؟
7 اردیبهشت 1398
5/5 - (1 امتیاز)

با توجه به همه گیر شدن غذاهای فست فودی و اضافه شدن علاقه مندان به این نوع غذاها در سراسر دنیا و همین طور در کشور ما در این مقاله قصد داریم تا راهنمایی باشیم برای کسانی که قصد راه اندازی فست فود در اصفهان و دیگر شهر ها را دارند و در این زمینه هیچ گونه اطلاعاتی ندارند و حتی برای بار اول است که در این حوزه وارد می شوند و شاید با بسیاری از وسایل فست فود آشنایی ندارند و یا نام برخی از وسایل را تا به حال نشنیده اند. و برای راه اندازی فست فود در اصفهان و خرید تجهیزات دچار سردرگمی و گیجی شده اند.
به همین منظور پیشنهاد می کنیم که تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

لیست تجهیزات مورد نیاز فست فود

اولین نکته ای که باید برای راه اندازی فست فود در اصفهان و همین طور در مورد خرید تجهیزات آشپزخانه به آن توجه کنید داشتن اطلاعات کافی ومهم و مرتبط در زمینه ی تجهیزات لازم فست فود می باشد.لازم به ذکر است که هر آشپزخانه ی صنعتی نیاز به تجهیزات متفاوتی دارد و شما برای همه ی رستوران ها و فست فودها لیست ثابتی تولید و به همه توصیه کنید بنابراین در زیر آیتم هایی را که در این زمینه می تواند اثرگذار باشد و مهم است را برای شما بیان خواهیم کرد :

  • مقدار سرمایه و پولی که یک سرمایه گذار می خواهد برای شروه کار خود هزینه کند.
  • با توجه به موقعیت مکانی و از لحاظ جمعیت پیش بینی چه تعداد مشتری در ابتدای راه اندازی فست فود می نماید.
  • مشخص کردن منوی غذایی که یکی از مهترین مراحل می باشد.
حتما بخوانید :   آسیاب قهوه طرح کوبان ترک

متفات بودن شرایط خرید

حال بد نیست بدانید که شاید برخی از سرمایه گذاران به دلیل سرمایه ای که می توانند در اختیار پروژه قرار دهند شاید با کسی که پول خیلی زیادی برای شروع کار در نظر نگرفته اند و در شروع کار هستند متفاوت است برای همین سرمایه گذاران قوی تر شاید تجهیزاتی برای فست فود خود خریداری نمایند که تهیه ی آن در ابتدای کار برای همه ضروری نباشد و یا از برند و مارک های معروف در این زمینه خریداری نمایند و بقیه ی افراد می توانند حتی با بعضی از وسایل دست دوم نیز کار خود را شروع کنند و یا حتی این منبع مالی آن ها را مجاب می کند که نیروی انسانی بیشتری بگیرد اما در ادامه خواهیم گفت که این کار اگر بیش از حد اندازه باشد به کار شما لطمه خواهد زد.

موقعیت سنجی مکان

برخی از مکان ها از لحاظ موقعیت مکانی به دلیل برای مثال قرار گرفتن در نزدیکی مراکز خرید پیش بینی می شود که فروش خیلی بالایی داشته باشند . به همین دلیل است که تاکید می کنیم که در ابتدای کار پیش بینی های لازم را برای مشتریان احتمالی خود را داشته باشید. و این نکته بدیهی است که مجموعه هایی که مشتریان بیشتری داشته باشند به نسبت مجموعه های مشتریان کمتری دارند در تهیه ی تجهیزات نیز با یکدیگر متفاوت هستند.

اهمیت انتخاب منو

و اما در اینجا می خواهیم به یکی از تفاوت های بنیادین رستوران و فست فود بپردازیم و آن چیزی به جز آیتم های منوهای شما نیست.از این منظر که اگر شما قصد راه اندازی فست فود را داشته باشید که در آن پیتزا و برگر به مشتریان ارائه می دهید پس دیگر نیازی به تجهیزات سوخاری ندارید. و یا اینکه برای راه اندازی رستوران ایتالیایی باید برای تهیه ی خط تولید پاستا نیز اقدامات لازم را انجام دهید.
پس شما هم متوجه اهمیت منو و نقش آن در راه اندازی فست فود و خرید وسایل فست فود شده اید.

حتما بخوانید :   همه چیز راجب خط سلف سرویس
برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره