نحوه ی دریافت گواهینامه مدیریت مواد غذایی برای راه اندازی رستوران

رستوران ها ،فست فود ها و کنتاکی های مدرن تر امروزه برای رعایت حق مشتری اکثرا مجهز به خط سلف سرویس می باشند و این مورد به یکی از تجهیزات فست فودها همین طور تجهیزات رستوران تبدیل شده است.
همه چیز راجب خط سلف سرویس
18 اردیبهشت 1398
تجهیزات رستوران در اصفهان
در انتخاب تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟؟
22 اردیبهشت 1398
5/5 - (2 امتیاز)

یکی از عوامل و مواردی که شما برای راه اندازی رستوران در اصفهان و یا شهر محل سکونت خود دارید دریافت گواهینامه مدیریت مواد غذایی برای راه اندازی رستوران می باشد.
امروزه نگه داری مواد غذایی ایمن برای تبدیل شدن به مواد غذایی تضمین شده مانند ذخیره سازی مناسب امری مهم و حیاتی است.
دانستن اصول مواد غذایی ایمن برای سلامت مشتریان و داشتن غذای با کیفیت و سالم که همین موضوع منجر به کسب موفقیت در کارتان خواهد شد لازم است.
دستکاری غیر انسانی می تواند منجر به آلودگی و مسمومیت مواد غذایی، بیماری های غذا، پرونده های قضایی و مشکلات دیگری شود که ممکن است باعث آسیب رساندن به شهرت و پایین آوردن سطح رستوران شما شود.
ما قصد داریم تا در این مقاله به همه سوالات شما از جمله این که چه فرآیندی برای اخذ گواهینامه مواد غذایی لازم است ؟ و یا مدت زمانی که گواهی شما اعتبار دارد ؟ و به اهمیت هر نوع صدور گواهی‌نامه کنترل مواد غذایی پاسخ خواهیم داد. و هم چنین به اهمیت دریافت گواهینامه مدیریت مواد غذایی برای راه اندازی رستوران می پردازیم.
برای ایمن نگه داشتن مشتریان خود و خشنودی بازرسان سلامت تان، گام اول اجرای یک برنامه HACCP است.
سپس باید کارکنان شما گواهینامه مدیریت غذایی خود را کسب کنند. خواندن را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازمان های مختلف که گواهینامه را ارائه می دهند، مطالعه کنید.

ServSafe چیست؟

گواهینامه مدیریت مواد غذایی

ServSafe یکی از محبوب ترین دوره های ایمنی غذا در ایالات متحده می باشد. این دوره به کسب و کارهای مواد غذایی اطمینان می دهد که به طور صحیح مواد غذایی را انبار – تهیه – آماده سازی را ارائه دهند. و با حداقل اشتباهات به کار خود ادامه دهند.

ServSafe باید اولین گام برای اجرای عادات غذا خوردن مثبت در مؤسسه شما نیز باشد.

قدرت هر کارمند با یک گواهینامه برای مدیریت مواد غذایی آسان به لطف برنامه گواهینامه مدیریت مواد غذایی ServSafe است. این به ویژه برای آموزش اصول ایمنی مواد غذایی، بهداشت، آلودگی، درجه حرارت و تمیز کردن طراحی شده است.

حتما بخوانید :   راه اندازی رستوران در اصفهان

چگونه می توانم گواهینامه مدیریت مواد غذایی Servsafe را دریافت کنم؟

مرحله ی اول، شما باید مواد آموزشی لازم را که توسط Servsafe مشخص شده است دریافت کنید.
کارکنان علاقه مند باید در کلاس های آموزشی شخصی یا آنلاین شرکت کنند.
امتحان Servsafe باید توسط یک مربی که توسط ServSafe تایید شده صورت گیرد.
هنگامی که امتحان ها درجه بندی می شوند، متخصص شما را به وضعیت گواهینامه خود آگاه می کند.
اگر شما نمره 75٪ یا بالاتر را به دست آورید، امتحان را گذرانده اید و دو گواهینامه دریافت خواهید کرد. یک گواهی نامه بزرگ برای قاب کردن و گواهی نامه کوچک اندازه کیف پول دریافت می کنید.
گواهینامه شما برای 5 سال معتبر است و در آن زمان گواهی نامه شما مجددا تأیید خواهد شد.

گواهینامه ایمنی مواد غذایی ایالت متحده چیست؟

ایمنی مواد غذایی دولتی توسط بخش های بهداشتی در سراسر ایالات متحده حمایت می شود.
صدور گواهینامه آنها بر اساس پایه دولتی متفاوت است. این امر به کارمندان و مدیران اجازه می دهد جزئیات مربوط به مقررات بهداشتی در حوزه خود را یاد بگیرند.
گواهینامه کامل آنها و انطباق با مقررات ایالت ها ، صدور گواهینامه ایمنی مواد غذایی را یک گزینه عالی برای کارکنان مایل به اخذ گواهینامه کنترل مواد غذایی می سازد.

چگونه می توانم گواهینامه مواد غذایی را از طریق ایمنی مواد غذایی کشور دریافت کنم؟

این دوره حدود ۲ ساعت طول می‌کشد تا تکمیل شود و از مطالب تعاملی استفاده کند که فرآیند یادگیری را آسان می‌سازد در حالی که اطلاعات را در بخش‌های قابل‌کنترل ارائه می‌کند.
آزمون شما سؤالات مربوط به وضعیت و منطقه خاص خودتان را می پرسد.
الزامات مورد نیاز برای تصویب از کشوری به کشور دیگر متفاوت هستند اما به طور معمول شما بایستی امتیاز70 تا 80 درصد برای دریافت گواهی نامه اخذ کنید.
کارت‌های صدور گواهی‌نامه در اغلب مکان‌ها به مدت ۲ سال معتبر هستند، اما ممکن است از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد.

کلاس های مدیریت مواد غذایی چیست؟

کلاس‌های مدیریت غذا، آموزش، منابع و امتحانات آنلاین را ارایه می‌دهند که برای فراهم نمودن دانش لازم برای مدیریت صحیح غذا به کاربر طراحی شده‌اند.
آن‌ها مواد و امتحانات متناسب با نیازهای خاص هر کشور را فراهم می‌کنند که شامل آموزش کاربر در مقررات و مقررات محلی می‌شود.
کلاس های مدیریت مواد غذایی به راحتی دوره های آنلاین و امتحانات را ارائه می دهند، اما همچنان شما و کارکنان خود را با مهارت و دانش لازم برای رسیدگی به مواد غذایی مناسب فراهم می کنند.
کلاس های مدیریت مواد غذایی ANSI Accredited هستند و در بعضی ایالت ها شما حتی می توانید گواهینامه ANSI ASTM E2659 را بعنوان بخشی از گواهینامه Classes Class Handler خودبدست آورید.

حتما بخوانید :   راهنمای حل مشکلات تهویه در آشپزخانه های صنعتی

رجیستری و ثبت ملی حرفه ای ها و متخصصان ایمنی مواد غذایی چیست؟

مربی مواد غذایی ایالات‌متحده آمریکا
ثبت ملی متخصصان ایمنی مواد غذایی یک سازمان در سراسر کشور است که ده ها دوره مختلف و امتحانات مختلف برای متخصصان خدمات مواد غذایی ارائه می دهد. دوره مدیریت غذا بصورت آنلاین و بصورت شخصی در دسترس است.
این شامل مرور کلی ایمنی، اطلاعات درباره بهداشت، یک واحد در دمای غذا و حتی تفکیک آفات است.

این موضوعات، همراه با چندین نفر دیگر، یکی از جامع ترین امتحانات را که کارمندان شما می توانند انجام دهند، ایجاد می کنند. صدور گواهینامه ANSI نیز از طریق رجیستری ملی حرفه ای ایمنی مواد غذایی برای افرادی که در آریزونا، کالیفرنیا، ایلینوی و نیومکزیکو حضور دارند، نیز موجود است.

کارت گواهینامه مواد غذایی یک مجوز حرفه ای است؟

پاسخ به این سوال بر اساس قوانین محلی یا ایالتی شما متفاوت است.
بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید، کارت دستیار غذائی که دریافت می کنید ممکن است توسط دولت به عنوان یک شکل قابل قبول اثبات شده باشد که شما قادر به پیروی از مقررات بهداشتی در هنگام غذا دادن به مشتریان هستید.

بدین وسیله کارکنان خود را به روز نگه دارید تا تایید و سازگار باشید بدین وسیله کارکنان شما تمام دانشی را که برای اطمینان از اینکه رستوران شما تمیز، بهداشتی و آماده برای کسب‌وکار است، خواهند داشت.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره