یخ ساز صنعتی (حبه ای، پودری، پولکی، توپی)

گرمکن غذا (برقی، رومیزی، صنعتی، رستورانی)
18 آبان 1399
یخچال صنعتی
خرید یخچال صنعتی (جدید، کوچک، بزرگ، دست دوم، فست فود)
26 آبان 1399
Rate this post

اگر قصد دارید خدمات نوشیدنی را در کافی شاپ یا رستوران خود ارتقا دهید، یخ ساز صنعتی، فیلترها و تجهیزات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تولیدی تجهیزات آشپزخانه مجملی جستجو نکنید. ما انواع یخ سازهای صنعتی را متناسب با سطح تولید، ظرفیت و نوع یخ مورد نیاز شما ارائه می دهیم. از یخ سازهای بزرگ که برای تولید با حجم زیاد ساخته شده اند تا یخ سازهای کوچک. در مجموعه ما برای هر نوع کسب کاری یک دستگاه یخ ساز وجود دارد، خواه یک کافی شاپ شلوغ و خواه یک دکه کوچک باشد. کمپرسورهای دستگاه های یخ ساز ما هوا، آب یا خنک کننده از راه دور، هستند تا انعطاف پذیری را برای نگهداری، کنترل صدا و بازده انرژی فراهم کنند. دستگاه های یخ ساز قادر به تولید انواع یخ در اشکال مختلف هستند تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

یخ ساز صنعتی

سوالات متداول در مورد یخ سازهای صنعتی

انواع مختلف یخ کدامند؟

یخ مکعبی (حبه ای) که برای نوشابه، نوشیدنی های ترکیبی و استفاده در کیسه مناسب است. این نوع یخ معمولاً بزرگ بوده و لوزی شکل است. به آرامی ذوب می شود و به سرعت نوشیدنی ها را خنک می کند. یخ نیم مکعبی، کوچکتر از یخ مکعبی بوده و برای کاربردهای مشابه قابل استفاده است. برای کوکتل های یخ زده مناسب است و به دلیل تطبیق پذیری بالا، محبوب ترین نوع یخ است.

یخ هلالی که در گروه یخ نیم مکعبی قرار دارد و قسمت خمیده آن بهتر از انواع دیگر یخ، درون لیوان قرار می گیرد. یخ ناگتی، نرم و قابل جویدن بوده و بیشتر مشتریان آن را ترجیح می دهند. این یخ، عطر و طعم نوشیدنی را جذب می کند و با اسموتی ها و نوشیدنی های یخ زده، مخلوط می شود.

حتما بخوانید :   عوامل تاثیرگذار برای خرید فر پیتزا

یخ پودری معمولاً برای مواد غذایی دریایی استفاده می شود، اما در مراکز بهداشتی نیز کاربرد دارد. یخ گورمت به شکل هشت ضلعی یا استوانه ای بزرگ است. این دستگاه های یخ ساز اغلب در کافی شاپ ها، رستوران های مجلل و سالن های برگزاری مراسم مورد استفاده قرار می گیرند.

یخ ساز صنعتی

بهترین دستگاه های یخ ساز صنعتی کدامند؟

پاسخ به این سوال با توجه به نیازهای کسب و کار شما تعیین می شود. برخی از مارک ها و دستگاه های یخ ساز صنعتی گزینه های برتر در نظر گرفته می شوند، اما برای هر کاربردی مناسب نیستند. برای دستیابی به بهترین یخ ساز مناسب، باید چند مشخصه و ویژگی اساسی را در نظر بگیرید:

  • طراحی ماشین (به عنوان مثال زیرشماره ، واحد واحد ، سر و سطل ، تلگراف)
  • قابلیت تولید یخ 24 ساعته
  • ظرفیت ذخیره سازی یخ
  • نوع یخ (مکعبی، نیم مکعبی، پودری، ناگتی، هلالی)
  • نوع کندانسور (هوای خنک، آب خنک یا ریموت)
  • ابعاد
  • نوع تخلیه

یخ ساز صنعتی

محبوب ترین یخ تولید شده توسط دستگاه های یخ ساز کدام است؟

یخ نیم مکعبی بیش از انواع دیگر، مورد استفاده قرار می گیرد زیرا نوشیدنی ها را به طرز موثری خنک می کند و به خوبی در فنجان ها و لیوان ها قرار می گیرد. دستگاه های تولیدکننده یخ مکعبی، دارای صفحات تبخیرکننده بزرگ فلزی هستند که از پشت، سرد می شوند. آب از روی این صفحات عبور می کند و مکعب ها را تشکیل می دهد. این مکعب ها که توسط تکه های کوچک یخ، به نام پل به هم متصل شده اند، به راحتی می توانند از صفحه جدا شوند.

حتما بخوانید :   ویژگی های یک رستوران خوب

یخ مکعبی، که به صورت مستطیل یا مربع شکل است، ابعادی کمتر از یک اینچ دارد. خصوصیات آن مشابه یخ نیم مکعبی بوده و با تولید حجم بالایی از یخ در هر 24 ساعت، هرگونه تقاضایی را فراهم می کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، دستگاه های یخ ناگتی و پودری، یخ مورد نیاز برای نوشیدنی های یخ زده و خنک کردن مواد ظریف را فراهم می کنند.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره