گرمکن غذا (برقی، رومیزی، صنعتی، رستورانی)

راه اندازی فست فود
اصول و اقدامات لازم برای راه اندازی فست فود
15 آبان 1399
یخ ساز صنعتی
یخ ساز صنعتی (حبه ای، پودری، پولکی، توپی)
24 آبان 1399
Rate this post

گرمکن غذا، وسیله ای برای سرویس دهی مطمئن

تجهیزات مناسب برای تجدید حرارت و نگهداری مواد غذایی می تواند به کارآیی و گردش کسب و کار شما کمک کند. گرمکن غذا و دستگاه های حرارتی از مایکروویو تجاری گرفته تا گرمکن های حمام آب، به شما امکان می دهند غذاها را زودتر از موعد آماده کرده و استفاده کنید. مواردی مانند گرمکن سوپ و گرمکن های کشویی به نگه داشتن غذاها در دمای مطمئن کمک می کنند تا وقتی که زمان سرو آنها برسد.

مایکروویوهای تجاری در آشپزخانه رستوران ها کاربردهای زیادی دارند، از گرم کردن غذاهایی که زودتر پخته شده اند تا آماده سازی مواد اولیه. گرمکن ها اغلب گرما و رطوبت را کنترل می کنند وغذای گرم را دقیقاً همانطور که نیاز دارید برای شما فراهم می آورند.

گرمکن غذا

گرمکن غذا کشویی

یک گرمکن کشویی می تواند نان، شیرینی و حتی گوشت و سیب زمینی را تا زمان سرو، در دمای مناسب نگه دارد. از آنجا که این دستگاه ها می توانند دما و رطوبت کمی را تأمین کنند، به عنوان گرمکن خمیر نیز استفاده می شوند. گرچه یک گرمکن کشویی از نظر مفهومی کاملا ساده است، اما باید دقت داشته باشید که گرمکنی مناسب کسب و کار خود انتخاب کنید. در انتخاب گرمکن غذا باید چند نکته را در نظر بگیرید، از جمله تعداد قابلمه هایی که می خواهید در آن نگه دارید و محل نصب آن.

از سیرکولاتورهای غوطه ور و گرمکن های حمام آب اغلب برای مقادیر زیادی از غذاهای کیسه ای که از قبل بسته بندی شده اند و باید دوباره گرم شوند استفاده می شود. این ابزارها همچنین می توانند برای پخت مواد غذایی بسته بندی شده با خلا در دمای ثابت برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرند.

حتما بخوانید :   همه چیز راجب خط سلف سرویس

تجهیزات گرمکن غذا به شما امکان می دهند غذاهای سرد یا منجمد را گرم کنید. همچنین می توانید از بسیاری از این گرمکن ها مستقیما برای سرو غذا استفاده کنید. به عنوان مثال، یک گرمکن سوپ می تواند سوپ را برای ساعت ها در دمای مناسب نگه دارد. گرمکن چیپس سیب زمینی و ایستگاه تخلیه غذاهای سرخ شده، آنها را تا زمانی که سرو شوند، گرم و ترد نگه می دارند. برخی از دستگاه ها مانند پیشخوان های نمایشگر غذای گرم، حتی به گونه ای ساخته می شوند که محصولات شما را در معرض دید و جذب کردن مشتری قرار دهند و در عین حال آنها را تا زمان سرو، گرم نگه می دارند.

گرمکن غذا

ایستگاه تخلیه غذاهای سرخ شده

ایستگاه تخلیه غذاهای سرخ شده برای رستوران های سرویس دهنده با سرعت بالا بسیار مهم هستند. این گرمکن غذا در مراسم مجلل برای نگهداری غذاهای سرخ شده در دمای گرم و مطمئن استفاده می شود. این دستگاه به کمک لامپ های گرمایی،غذاها را برای مدت طولانی گرم نگه می دارد.

کابینت های نگهداری، ذخیره سازی و حمل و نقل غذاهای گرم شده را آسان می کنند. در حالیکه یک لامپ حرارتی می تواند بخشی از میز پیشخوان را به یک قسمت نگهدارنده گرما تبدیل کند. همواره این نکته را در نظر داشته باشید که در انتخاب گرمکن مناسب برای کسب و کار خود، چه نوع غذاهایی را باید گرم نگه دارید؟، چه میزان رطوبت نیاز است؟ و مواد غذایی چه مدت باید نگه داشته شوند؟

گرمکن غذا

گروه تولیدی مجملی با تولید و راه اندازی انواع تجهیزات و وسایل آشپزخانه، فروشگاهی معتبر در زمینه فروش اینترنتی و حضوری در کلیه شهرهای کشور است. مشتریان عزیز در شهرهای شیراز، یزد، بندرعباس، آبادان، بوشهر، سیستان بلوچستان، کرمان و … می توانند برای خرید انواع گرمکن غذا و دریافت قیمت آنها با مشاوران ما تماس بگیرند.

حتما بخوانید :   هود صنعتی
برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره