راه اندازی رستوران در اصفهان
راه اندازی رستوران در اصفهان
15 اردیبهشت 1402
تجهیزات رستوران در اصفهان
تجهیزات رستوران در اصفهان
22 اردیبهشت 1402
5/5 - (1 امتیاز)

هنگامی که بحث راه اندازی رستوران می شود بیشتر رستوران ایرانی منظور می باشد چرا که اگر منظور غذاهای فرنگی باشد بحث فست فودها و کترینگ ها و یا کنتاکی ها به میان می آید.
حال ما قصد داریم در این مقاله شما را با اطلاعات راه اندازی رستوران آشنا سازیم تا شما برای راه اندازی رستوران خود با مشکلی رو برو نشوید.
برای این کار بهتر است تا از متخصصین در این حوزه و کسانی که تجربه ی فعالیت در این زیمنه دارند مشورت سازید تا به انتخاب درستی برسید.
تیم تجهیزات آشپزخانه ی مجملی با بیش سه دهه فعالیت در زمینه تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی در ایران و همین طور صادرات به کشورهای حوزه ی خلیج فارس ، روسیه و آفریقا می تواند پاسخ گوی نیاز های شما باشد.
این گروه علاوه بر ارائه ی تجهیزات آشپزخانه و رستوران در دیزاین،طراحی و آشپزی برای شما طرح و ایده خواهند داشت.

حداقل فضا برای راه اندازی رستوران

شما برای راه اندازی رستوران به حداقل فضای 70 الی 80 متر نیاز خواهید داشت. قبل از تهیه ی مکان بهتر است میزان پذیرش مشتری روزانه را برای خود تعیین نمایید. چرا که بسته به تعداد مشتری روزانه علاوه بر فضا به سایر امکانات دیگر نیز بستگی دارد.

متفاوت بودن رمز موفقیت شماست

یکی از اطلاعات راه اندازی رستوران متمایز بودن شما نسبت به بقیه ی رقبا می باشد. همانطور که در همه ی خیابان های شهرتان مشاهده می نمایید حتی در یک خیابان به تعدد رستوران ها بر می خورید. اما گفتنی است رستورانی به موفقیت خواهد رسید که تمایزهایی با دیگران داشته باشد این تمایز از دکوراسیون و زراحی داخلی گرفته تا طبخ غذا به شیوه های متفاوت و یا حتی استفاده از ادویه ای خاص که غذای شما را منحصر به فرد می نماید.

حتما بخوانید :   راه اندازی کترینگ و آشپزخانه صنعتی

در استخدام کارمندان خود دقت کنید

برای استخدام پرسنل خود از افرادی کمک بگیرید که سابقه ی لازم در این زمینه را داشته باشند و یا هنگام مصاحبه ایده ی جدیدی در ذهن داشته باشند که برای رستوران شما به کار خواهند گرفت. در این صورت مطمئن باشید به زودی یکی از مشهورترین رستوران های شهر خود تبدیل خواهید شد.

هدف راه اندازی رستوران

یکی دیگر از اطلاعات راه اندازی رستوران که می خواهیم برای شما بیان کنیم مشخص کردن هدف خود از راه اندازی رستوران می باشد. مشخص نمایید که هدف شما از راه اندازی رستوران بخاطر سودآوری مقطعی می باشد یا به دنبال یک کسب و کار همیشگی می باشید؟!
مشخص کردن این موضوع برای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شما بسیار اهمیت دارد. پس از آن غافل نشوید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره