راه اندازی فست فود و هزینه های آن

مزایا و معایب رستوران داری
مزایا و معایب رستوران داری
28 فروردین 1401
دستگاه خمیر گیر
دستگاه خمیرگیر ( خمیرگیر نانوایی | خمیرگیر پیتزا | خمیرگیر صنعتی )
1 فروردین 1402
Rate this post

در مقاله راه اندازی فست فود به بیان مسائل مربوط به  فست فود مراحل قبل از شروع مانند تعیین هدف انتخاب منو انتخاب صحیح مکان مناسب و… صحبت شد. هم چنین می توانید با مراجعه به فیلم تهیه شده توسط آقای داوود مجملی در مورد راه اندازی رستوران بدون تجربه قبلی اطلاعاتی کسب کنید. در این مقاله به بیان هزینه های لازم برای راه اندازی فست فود می پردازیم.

هزینه های راه اندازی فست فود:

از جمله اقداماتی که قبل از راه  اندازی هر مجموعه ای و از جمله   فست فود باید انجام شود برآورد هزینه است. این برآورد هزینه کمک می کند تا سرمایه مورد نیاز جهت راه اندازی رستوران را برآورد کنید. هزینه مورد نیاز رابطه مستقیمی با برنامه و استراتژی و اهداف شما دارد. با توجه به اینکه شما چه هدفی در راه اندازی داشته باشید و منوی فست فود شامل چه غذاهایی می باشد.

جهت بررسی هزینه راه اندازی ابتدا باید بررسی های انجام شود  که شامل موارد زیر می باشد:

بررسی هزینه بازاریابی فست فود:

در هر کسب و کاری و هر عملی که منجر به بدست آوردن سود می شود بازاریابی نکته بسیار مهمی است که متاسفانه اکثرا آن را نادیده می گیرند و در نهایت به شکست می خورند.

بررسی هزینه های فنی و تجهیزات لازم:

این برآورد هزینه باید توسط کارشناسان فعال در این حوزه انجام شود. جهت اینکه به عنوان مثال تجهیزاتی خریداری نشود که نیاز نباشد تجهیزات در حد نیاز خریداری شود.

حال به بیان هزینه های لازم می پردازیم:

حتما بخوانید :   اطلاعات راه اندازی فست فود از صفر تا صد

هزینه های خرید تجهیزات آشپزخانه فست فود

هزینه جهت تهیه دکوراسیون فست فود

هزینه جهت تجهیزات مورد استفاده در فست فود مانند تهویه و …

مهمترین هزینه، هزینه خرید یا اجاره مکان مورد نظر فست فود

هزینه تامین مواد اولیه فست فود

هزینه پرداخت حقوق کارکنان

در بین هزینه های ذکر شده هزینه تامین مکان مورد نظر برای فست فود از جمله مهمترین و بیشترین هزینه ها می تواند باشد و انتخاب مکان مناسب برای فست فود بسیار نکته مهم و تاثیر گذار در خروجی کار است. هم چنین در خرید وسایل فست فود و تجهیزات آشپرخانه فست فود باید دقت کنید که بتوانید با کمترین هزینه ها بهترین تجهیزات را خریداری کنید. گروه صنعتی مجملی تولید کننده و ارائه دهنده انواع تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، تجهیزات رستوران، وسایل فست فود و وسایل کافی شاپ می باشد هم چنین این گروه شما را برای راه اندازی مجموعه های خود از صفر تاصد از دکوراسیون گرفته تا تجهیز کامل همراهی کرده و از آنجا که چندین سال است که در این زمینه فعالیت دارد  مشاوره رایگان نیز می دهد تا شما را به بهترین نتیجه برساند. جهت ارتباط بیشتر با ما می توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کرده و یا در کانال تلگرام ما عضو شوید تا از به روز ترین تجهیزات و آموزشهای ما بهره مند شوید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره