کافه رستوران
راه اندازی کافه رستوران
15 اردیبهشت 1402
اطلاعات راه اندازی رستوران
راه اندازی رستوران سنتی
20 اردیبهشت 1402
5/5 - (2 امتیاز)

شما برای راه اندازی رستوران در اصفهان همانند دیگر مناطق کشور ملزم به رعایت نکات و قوانینی هستید که ما سعی می کنیم در این مقاله به اختصار برای شما بیان کنیم.

تعیین مکان

ابتدایی ترین و شاید مهم ترین موضوع برای راه اندازی رستوران در اصفهان انتخاب مکان مورد نظر می باشد. برای تعیین مکان اولین نکته انخاب موقعیت مکانی می باشد . مثلا در کنار مراکز خرید و یا جاهایی که احتمال وجود مسافران و … وجود دارد مکان های مناسبی از لحاظ جغرافیایی می باشد.
دومین نکته دقت به متراژ مناسب می باشد که قبل از آن شما باید تصمیم بگیرید که قصد سرویس به مشتری در مکان خود را دارید یا صرفا می خواهید غذا به صورت بیرون بر ارائه نمایید اگر قصد غذای بیرون بر را فقط در سر دارید پس نیازی به خرید و یا یک مغازه ی بزرگ و با متراژ بالا نیست.

دکوراسیون مناسب برای راه اندازی رستوران

امروزه به همگان از جمله کارفرمایان در این حوزه ثابت شده است که داشتن یک دکوراسیون شیک و متناسب بسیار در جذب مشتری شما می تواند اثرگذار باشد. منظور از شیک بودن دکوراسیون الزاما خرید وسایل لوکس و آن چنانی و یا هزینه های گزاف در این زمینه نمی باشد بلکه حتی شما با یک رنگ آمیزی صحیح و درست می توانید مغازه ی چشم گیری برای خود فراهم کنید. حتی منطقه ای که در آن نیز قصد راه اندازی رستوران در اصفهان را دارید می تواند به شما در انتخاب دکوراسیون و خرید وسایل درست راهنمایی کند.

حتما بخوانید :   خريد و فروش وسايل رستوران دست دوم در اصفهان

برندسازی برای خود یا زیرمجموعه شدن

بعد از موارد بالا تصمیم بگیرید که می خواهید به طور مستقل برای خود فعالیتی را استارت و ادامه دهید یا اینکه به عنوان شعب یکی از برند های مطرح رستورانی به فعالیت بپردازید. مشخص نمودن این موضوع می تواند گواه بسیاری از رفتار و کارهایی که باید انجام دهید باشد. بدیهی است که شعبه ی یک رستوران بزرگ و به نامم بودن شما را از بسیاری از ریسک ها و خطرات اولیه و همینطور شناساندن برند خود در این زمینه مبرا می کند  ولی لذت ساخت یک برند از ابتدا تا پایان کار و بزرگ کردن و شناساندن نام برند نیز قابل چشم پوشی نیست و اینکه علاوه بر این مورد شما در سود خود با کسی شریک نمی باشید و تمامی سود عاید خود شما خواهد شد و چه بسا اینکه در آینده خودتون به واگذاری نمایده و نمایندگی رستوران خود روی آوردید که در این صورت شامل سود دو چندان خواهید شد.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره