بررسی انواع سرخ کن ها از لحاظ فنی

معرفی مدل های دستگاه فلافل زن
5 آبان 1397
معرفی انواع سرخ کن های صنعتی بر اساس عملکرد
9 آبان 1397
5/5 - (1 امتیاز)

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع سرخ کن ها از لحاظ فنی و عملکرد دستگاه آشنا سازیم تا شما با مطالعه ی این مقاله بتوانید سرخ کن مورد نیاز آشپزخانه ی خود را تهیه نمایید و از آن بدون کوچک ترین مشکلی استفاده نمایید.

تقسیم بندی سرخ کن ها بر اساس میزان حرارت

انواع سرخ کن ها از لحاظ فنی و عملکرد بر اساس میزان حرارت دهی به روغن و یا فیلتراسیون روغن به انواع مختلفی تولید می گردند تا برای هر مشتری و بسته به نیازهای او محصول مورد نیاز وجود داشته باشد. و همین مورد به سبب اهمیتی که دارد منجر به اختلاف قیمت می شود  سرخ کن ها با قیمت های متفاوتی عرضه می گردند.

اگر سرخ کنی مجهز به ترموستات و یا همان تنظیم کننده ی روغن نباشد میزان حرارت معقول و طبیعی روغن که چیزی ما بین 175 تا 180 درجه ی سانتی گراد است رد می کند که این موضوع به شدت بر روی کیفیت پخت شما اثر می گذارد چرا که اگر به مدت طولانی تر و با حرارت زیادی مواد غذایی شما طبخ گردد کیفیت و طعم غذایی خود را ازدست می دهد و به هیچ عنوان مورد پذیرش مشتریان قرار نمی گیرد.

دومین مورد موثر و مهم بالا بودن دبی دستگاه سرخ کن می باشد . منظور از دبی دستگاه این است که حرارت در مدت زمان کوتاهی تنظیم گردد بر فرض اگر شما مواد غذایی نیمه منجمد و یا یخ زده ای را داخل سرخ کن قرار دادید حرارت آن سریع پایین نیاید و درصورت پایین آمدن ظرف مدت کوتاهی به همان درجه حرارت میزان پخت خود برگردد و گرنه اگر مواد غذایی مدت زمان زیادی دورن سرخکنی که به درجه ی پخت نرسیده است قرار بگیرد کیفیت خود را از دست می دهد و آن حالت برشتگی و ترد بودن را نخواهد داشت و چه بسا بسیار نرم و با شکل نامناسب طبخ می شود.

حتما بخوانید :   کباب پز تمام اتوماتیک ریلی

همانطوری که در بالا گفتیم این دو مورد نقش بسیار مهمی در قیمت گذاری انواع سرخ کن های صنعتی دارد که هر کسی بسته به بودجه ی مورد نظر خود و تعداد مشتریان و مساحت کافی شاپ و یا کنتاکی خود می تواند اقدام به خرید نماید.

علاوه بر موارد گفته شده تیم کارشناسان آشپزخانه ی صنعتی مجملی با بیش از سه دهه فعالیت ئر زمینه ی تولید و فروش انواع تجهیزات و لوازم آشپزخانه ی صنعتی آماده ی ارائه ی خدمات از جمله راهنمایی خرید ، فروش ، و خدمات پس از فروش در کنار شما برای خریدی مطمئن می باشند. و انواع سرخ کن ها از لحاظ فنی و عملکرد برای شما توضیح خواهند داد تا انتخاب درست تری حین خرید داشته باشید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و دریافت پیشنهادات ویژه شماره موبایل خود را ثبت نمایید ثبت شماره